جنایات اسراییل در تاریخ بشر بی سابقه است

اقتصاد ایران: ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: جنایات این رژیم مقابل مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان، در تاریخ بشر بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در آئین محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در ارومیه افزود: ۱۰ ماه است که رژیم صهیونیستی مردم بی دفاع غزه را آماج حملات سنگین قرار داده که این ددمنشی‌ها با حمایت تام و تمام آمریکا و کشورهای غربی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این جنایت‌ها به طوری است که در طول تاریخ زندگی بشر، هیچ سندی مبنی بر این گونه جنایات در نقاط مختلف دنیا وجود ندارد.

وی با ابراز تأسف از تماشای این جنایت‌های بی سابقه توسط دولت‌های مدعی حقوق بشر در دنیا اظهار کرد: همه آنهایی که داعیه حقوق بشر دارند، ایستاده اند و می‌بینند و این سکوت و نظاره نشان می‌دهد که از این جنایت‌ها پشتیبانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: متأسفانه در این مدت، از کشورهای اسلامی هم تحرکی در مقابله با این جنایت‌ها ندیده ایم در حالی که باید کشورهای اسلامی در میدان حاضر می‌شدند.

حجت الاسلام قریشی گفت: اگر کشورهای اسلامی به صورت جبهه واحد اعلام موضع می‌کردند، این جنایت‌ها انجام نمی‌گرفت.

وی با تقبیح اقدامات رژیم اشغالگر قدس در انجام ترور در نقاط مختلف منطقه افزود: این اعمال رژیم صهیونیستی نشانه استیصال این کشور است؛ رژیمی که داعیه قدرت اول نظامی منطقه را دارد، ۱۰ ماه است که نتوانسته به یک گروه شبه نظامی در منطقه‌ای محدود غلبه کند و همین امر آنها را درمانده کرده است.

وی اضافه کرد: انجام ترور توسط این باند جنایتکار به این علت است که در جبهه نظامی به مقاصد خود نرسیده اند و برای اینکه بتواند از فشار نجات یابند، این ترورها را انجام می‌دهند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درخصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده اظهار کرد: همین اعمال و ترورها مقدمه‌ای برای از بین رفتن این رژیم منحوس است.

حجت الاسلام قریشی با تاکید بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به علت دست زدن به این ترور و تعرض و تعدی به جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با عنایات الهی و هدایت مقام معظم رهبری، رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی جواب دندان شکنی به این جنایت خواهند داد.

وی تاکید کرد: مجازات تعدی کننده، وظیفه شرعی ماست و طبق آموزه‌های اسلامی باید این کار انجام شود.

در این آئین هزاران نفر از مردم ارومیه با حضور در تجمع محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ