مشمع‌چیان: بانک شهر به دنبال دبل قهرمانی لیگ کشتی است

اقتصاد ایران: سرپرست تیم بانک شهر با تاکید بر اینکه سایپا تیم خوبی را برای حضور در لیگ برتر بسته، عنوان کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته شده و به دنبال دبل قهرمانی هستیم.

- اخبار ورزشی -

مهدی مشمع‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قرعه‌کشی لیگ برتر فصل 1403 و همگروهی با تیم‌های صنایع غذایی معینی‌پور، پانلا و مقاومت البرز اظهار داشت: یک مقدار گروه ما سخت‌تر گروه مقابل شد، اما به هرشکل قرعه‌کشی بود. من معینی‌پور مشهد را قوی‌تر از پانلا می‌بینم، به هرحال تیم‌های علیرضا رضایی حرف برای گفتن دارند و آنها کشتی‌گیران خوبی را هم به خدمت گرفته‌اند؛ البته که بانک شهر به عنوان تیم اول از این گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد و شاید رقابت برای دومی، بین معینی‌پور و پانلا باشد.

وی درباره اینکه سید یک گروه مقابل با سایپایی داده شد که تیم تازه‌وارد لیگ امسال است، تاکید کرد: طبق چیزی که رئیس سازمان لیگ عنوان کرد، روی قراردادهای امضا شده، سید یک به سایپا تعلق گرفت چون قرارداد بیشتری را ثبت کرده بود، وگرنه حق دانشگاه آزاد بود که سرگروه شود البته باز هم چندان فرقی نکرد چون هر دو تیم در یک گروه افتادند.

مشمع‌چیان درباره رقابت احتمالی بانک شهر به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با تیم تازه‌وارد سایپا با هدایت غلامرضا محمدی تصریح کرد: سایپا خوب بسته شده و واقعا تیم خوبی جمع کرده که اکثر نفراتش را تیم ملی جوانان تشکیل می‌دهند. کشتی‌گیران جوان در لیگ می‌خواهند خودشان را نشان دهند و سنگ تمام می گذارند. من فکر می‌کنم سایپا به عنوان تیم اول آن گروه به مرحله پایانی صعود کند و رقابت دومی هم بین دانشگاه آزاد و ستارگان ساری باشد. به نظر می‌رسد ستارگان امسال نسبت به سالهای قبل خود تیم بهتری بسته است.

سرپرست این تیم، بانک شهر را مدعی اصلی قهرمانی لیگ پیش رو خواند و گفت: بانک شهر صددرصد به دنبال دبل قهرمانی است. ما شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده‌ایم و 80 درصد تیم امسال را کشتی‌گیران فصول قبلی‌مان تشکیل می‌دهند که با هم کار کرده‌ایم، هم آنها ما را می‌شناسند و ما هم آنها را می‌شناسیم. به این تیم ملی‌پوشان المپیکی هم اضافه می‌شوند که البته تا بعد از پایان المپیک با آنها مذاکره نخواهیم کرد. تیم خوبی داریم که در رأس همه این نفرات، رضا یزدانی حضور دارد. مسعود نصیری، هادی حبیبی، محمود اسماعیل‌پور و... مربیان خوب ما هستند. اکثر کشتی‌گیران با توجه به تجربه قبلی، دوست دارند با تیم رضا یزدانی و بانک شهر کار کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ