زیرساخت‌های دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر تقویت می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر از اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای حل مشکلات زیرساختی و اجرای طرح‌های دانشگاه فرهنگیان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شهید اسماعیل هنیه میهمان ما بود و ما هم خون‌خواه این شهید خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با این اقدامات زمینه نابودی سریع‌تر خود را فراهم کرده است افزود: جبه حق می‌ماند و جبهه باطل و در رأس آن اسرائیل، آمریکا و انگلیس نابود می‌شوند.

استاندار بوشهر به تلاش‌های شهید هنیه طی ۴۵ سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: شهید اسماعیل هنیه در این مسیر فرزندان، خواهران، نوه‌ها و دیگر اعضای خانواده‌اش و در نهایت جان خودش را تقدیم کرد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از مقام معلم و تقویت دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: معلمی می‌تواند در منابع انسانی و سرمایه ملی کشور تحول ایجاد کند و نقش قابل توجهی در تحول و پیشرفت در عرصه‌های مختلف دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به بررسی مستمر مسائل دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از مهمترین دانشگاه‌های استان بوشهر و تأمین کننده نیروی انسانی و معلم برای آموزش و پرورش استان است.

وی با اشاره به تحول در حوزه‌های منابع انسانی، عضو هیئت علمی، پذیرش دانشجو، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و زیارت اربعین حسینی اضافه کرد: تلاش داریم با استفاده از همه ظرفیت‌ها مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان را حل کنیم.

استاندار بوشهر از اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای حل مشکلات زیرساختی و اجرای طرح‌های دانشگاه فرهنگیان بوشهر خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها تعیین محل احداث اردوگاه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با مدیریت قابل توجه و مطلوب، نگذاشت آموزش و پرورش استان بوشهر در حوزه کمبود معلم دچار بحران شود که جای قدردانی و سپاس دارد.

وی تجهیز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به امکانات مورد نیاز را مورد تأکید قرار داد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها در تحقق مطالبات و کمک به دانشگاه فرهنگیان استان و حل مشکلات آنان استفاده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ