رجبی دوانی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

اقتصاد ایران: رئیس بنیاد ایران‌شناسی با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در حریم جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین رجبی‌دوانی، رئیس بنیاد ایران‌شناسی با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در حریم جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

مشروح متن این پیام را در ادامه می‌خوانید:

باند تروریست جنایتکار و خون آشام صهیونیست غاصب فلسطین، در اقدامی وحشیانه میهمان ما، برادر عزیز اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی را در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسانید.

این قاتلان شیطان صفت با این اقدام که به پشتوانه حمایت‌های آشکار و پنهان رژیم تروریست آمریکا، قاتل سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و حکام کشورهای رو سیاه در استعمار و تجاوز و جنایت همچون انگلیس و فرانسه و آلمان، نشان دادند برای جلوگیری از زوال و نابودی زودرس خویش، برخلاف تمام موازین و قوانین بین المللی بی پروا دامنه جنایات خود را به حریم دیگر کشورها گسترش داده اند.

در ادامه پیام رئیس بنیاد ایران‌شناسی تاکید شده است که صهیونیست‌های دیو سیرت پس از حمله به یمن مظلوم و مقاوم و تجاوز به حریم لبنان و به شهادت رساندن فواد شکر، فرمانده قهرمان حزب‌الله، این بار گستاخی را به آنجا رساند که درحریم میهن عزیز ما ایران اسلامی، میهمان مراسم تحلیف ریاست جمهوری و یکی از همراهانش را به شهادت رسانید.

در انتهای این پیام بیان شده است که از مقامات کشوری و لشکری مصرانه انتظار می‌رود در اجرای نظر قاطع رهبری معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا ضمن خونخواهی میهمان عزیز ایرانیان که در جهان به مهمان‌نوازی شهره‌اند و با این جنایات، احساسات عموم مردم غیور و میهمان‌نواز ایران جریحه‌دار گشته است، پاسخی کوبنده و توفنده و پشیمان کننده در مقابله با تجاوز به حریم مطهر ایران اسلامی به سردمداران این باند وحشی و تروریست قاتل حاکم بر فلسطین اشغالی دهند و این آیه شریفه‌ی قرآن کریم را عینیت بخشند:

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ