نماینده حماس:خون شهید هنیه راهی به سوی آزادی فلسطین است

اقتصاد ایران: نماینده حماس در مراسم تشییع پیکر شهید هنیه در تهران با تاکید بر این که ترور رهبران هرگز تاثیری بر اراده مقاومت ضد اشغالگران نخواهد داشت تاکید کرد که خون شهید هنیه راهی به سوی وحدت امت اسلامی برای آزادی فلسطین است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «خلیل الحیه» از رهبران حماس امروز در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش که در جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در تهران به شهادت رسید اعلام کرد:اگر دشمن تصور می‌کند که با ترور رهبرانمان، اراده ما را تضعیف می‌کند، سخت در توهم است.

الحیه گفت: خون شهید هنیه ما را به راه وحدت امت اسلامی و مقاومت به سوی آزادی فلسطین و قدس هدایت خواهد کرد. دشمن اشغالگر با این جنایت جدید خود بار دیگر به جهانیان نشان داد که رژیم صهیونیستی منشأ شر، بی عدالتی و بی ثباتی است.

وی تاکید کرد: جنایت تروریستی صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، خشم مقاومت و همه آزادگان جهان را برانگیخت. ما به ملت خود و جهان اطمینان می دهیم که شعار شهید هنیه، با عنوان "ما اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت" ، یک شعار جاودانه در میان ما باقی خواهد ماند.

این نماینده حماس در ادامه گفت: ما به ملت خود متعهد می شویم که به مقاومت در برابر اشغالگری صهیونیست ها برای پایان دادن به آن ادامه دهیم، مردم خود را به سرزمینمان بازگردانیم، کشور خود را ایجاد و سرنوشت خود را تعیین کنیم.

صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با حضور پرشکوه مردم و مسئولین لشکری و کشوری، در دانشگاه تهران آغاز شد.

در ابتدای این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی به ذکر خاطراتی از شهید هنیه و اوضاع منطقه و فلسطین پرداخت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دانشگاه تهران بر پیکر شهید اسماعیل هنیه مجاهد برجسته مقاومت فلسطین اقامه نماز کردند.

به گزارش تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد چهارشنبه 10 مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ