رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها باید به ابزار وفناوری‌های روز مجهز شوند

اقتصاد ایران: بوشهر - مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر گفت: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها باید به ابزار و فناوری‌های روز مجهز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شجاعیان چهارشنبه شب در آئین تجلیل از برگزیدگان انتخاب در عسلویه اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها نقش مهم و برجسته‌ای را بر عهده دارند که باید با برخورداری از دانش و ابزار نوین در این حوزه فعالیت کنند.

وی مخاطب‌شناسی را یک بخش مهم از فعالیت رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: رسانه و روابط عمومی باید برای نیروهای سازمانی، ذینفعان و حتی رقبا برنامه داشته و تولید و انتشار محتوا را مدیریت کند.

مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر یکی دیگر از مسائل مهم را دانش و توان کارکنان رسانه و روابط عمومی دانست و تاکید کرد: فعالان این حوزه باید مهارت استفاده از فناوری‌های نوین برای تولید انواع محتوا و توزیع آن را داشته باشند.

وی ادامه داد: امروزه هوش مصنوعی یکی از مهم‌ترین ابزار برای فعالان رسانه‌ای و روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود که باید ضمن شناخت این قابلیت‌ها، از آنها استفاده کرد.

شجاعیان گفت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در مواقع بحران نقش و مسؤولیت مضاعفی دارند و در این مواقع باید اخبار صحیح و دقیق را مخابره کرده و پاسخگو باشند.

در مراسم اختتامیه رویداد رسانه‌ای انتخاب که با حضور روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در عسلویه برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر در این رویداد تجلیل شد.

برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی استان و برپایی کارگاه آموزشی استفاده از تجهیزات نوین و هوش مصنوعی در روابط عمومی از دیگر بخش‌های گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در عسلویه بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ