نماینده ولی‌فقیه در لرستان شهادت شهید «هنیه» را تسلیت گفت

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی، شهادت شهید «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی، شهادت شهید «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

《 بسم‌اللهِ الرحمنَٰنِ الرَّحِیمِ 》

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت بالاترین پاداش برای مجاهدان خستگی‌ناپذیری است که جان خود را برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انسانی بر سردست گرفتند و با پیکری خونین عهد و پیمان الهی خود را به سرانجام رسانیدند.

مجاهد پر افتخار و برجسته اسلام رئیس‌دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به دست تبهکارترین رژیم درحالی‌که میهمان ملت ایران بود به شهادت رسید.

شهید عزیز اسماعیل هنیه به همراه دیگر مبارزان و رهبران شهید فلسطینی همه عمر خود را به جهاد و دفاع از سرزمین و حقوق ملت فلسطین سپری کردند و خلعت تلاش بی‌وقفه خود را گرفتند.

قطعاً چنین حرکت ضدبشری که نقض قواعد و حقوق بین‌المللی است و رژیم درنده و وحشی صهیونیستی سابقه طولانی در این امور دارد سبب می‌شود که خط جهاد و مقاومت باانگیزه و شدت بیشتری ادامه یابد و اراده مسلمانان و آزادگان جهان و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه را تا تصاحب سرزمینشان مصمم‌تر خواهد کرد.

شهادت این سردار اسلام و همراهش برای ملت ایران، امت اسلامی، محور مقاومت و مجاهدان فلسطینی پراندوه و غم‌بار است. ولی استمرار جهاد و انتقامی سخت و دشوار تا رسیدن به پیروزی نهایی کام جنایت‌کاران اشغالگر و حامیانش را تلخ خواهد کرد.

مردم متدین و شریف استان لرستان لازم است با حفظ وحدت و آرامش، هشیاری و آمادگی، پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی ((مدظله‌العالی)) را همچون گذشته سرلوحه کار خویش قرار دهند.

بدیهی است نیروهای مسلح مؤمن، قوی و توانمند جمهوری اسلامی انتقام این جنایت را از فاجعه‌آفرینان ذلیل و زبون انجام خواهند داد.

شهادت شهید اسماعیل هنیه و همراهش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ((مدظله‌العالی))، ملت ایران و فلسطین، امت اسلامی و محور مقاومت و همه آزادگان جهان و خانواده و منسوبین تسلیت عرض می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات این شهیدان را خواستارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ