خون پاک شهید هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

اقتصاد ایران: حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای ترور جنایتکارانه شهید اسماعیل هنیه رهبر حماس توسط رژیم خون‌خوار صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه حزب اعتدال و توسعه در واکنش به ترور جنایتکارانه شهید اسماعیل هنیه رهبر حماس توسط رژیم خون خوار صهیونیستی:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)

شکست‌های مکرر رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی، به ویژه شکست سنگین در عملیات شجاعانه طوفان الاقصی، این رژیم جعلی را در اوج استیصال، به بن‌بست سیاسی-اجتماعی در سطوح داخلی و بین المللی رسانده است.

رژیم صهیونیستی از آغاز شکل‌گیری منحوس خود تاکنون اهداف توسعه طلبانه را با کشتار مردان، زنان، کودکان و ترور مجاهدان فلسطینی تحقق بخشیده که آخرین پرده جنایات او در طول ده ماه گذشته کشتار بیش از چهل هزار نفر از مردم فلسطین و ویران ساختن کامل سرزمین غزه بوده است.

ترور شخصیت‌ها و مجاهدان جان برکف فلسطینی همواره یکی از راهبردهای جنایتکارانه و ضد بشری این رژیم بوده و ترور ناجوانمردانه مجاهد نستوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که به شهادت او ویکی از یارانش انجامید، حلقه دیگری از جنایات سازمان یافته آن رژیم است که با حمایت دولت آمریکا و سکوت سردمداران مستکبر جهان صورت گرفت و چهره ریاکارانه به اصطلاح مدافعان حقوق بشر را در معرض دید جهانیان قرار داد.

بدون تردید سکوت جامعه جهانی در قبال این تجاوزات، به افزایش جنون آمیز جنایات این رژیم انجامیده و تشویق‌های سخره انگیز از نتانیاهو نخست وزیر تبهکار رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا اقدامات ضد بشری او را قوت بخشیده و خطری جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی را فراهم ساخته است.

شهید اسماعیل هنیه همواره در خط مقدم مقاومت و آماده‌ی شهادت بود و تمامی عمر خود را در راه آزادی سرزمین مقدس فلسطین و خدمت خالصانه به مردم مظلوم آن سامان صرف نمود و خانواده و فرزندان خود را در این راه تقدیم کرد و از شهادت در راه خدا و شتافتن به سوی معبود استقبال می‌نمود.

بدون شک خون پاک شهید هنیه که در خاک ایران اسلامی بر زمین ریخت، بی‌پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر تا نابودی این رژیم به راه خود ادامه خواهد داد و دیر یا زود رژیم جعلی صهیونیستی تاوان آن را خواهد پرداخت.

حزب اعتدال و توسعه ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی و جنایتکارانه رژیم خون آشام صهیونیستی، این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبری، امت اسلامی، جبهه مقاومت، ملت غیور و شهید پرور ایران و ملت شجاع و سرافراز فلسطین و به ویژه خاندان و بازماندگان این شهید والامقام تسلیت عرض نموده و علو درجات او را از خداوند متعال خواستاریم.

حزب اعتدال و توسعه

دهم مردادماه ۱۴۰۳

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ