دولت ارتقای سطح کیفی جاده‌های هرمزگان را در دستور کار قرار دهد

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش آمار تصادفات در هرمزگان گفت: دولت ارتقای سطح کیفی جاده‌های هرمزگان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه جراره چهارشنبه شب در آئین آغاز عملیات اجرایی همراه سرای بیمار مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اظهار کرد: همه نگران وضعیت بیمارستان شهید محمدی بودیم چرا که همراهان بیمار باید علاوه بر رنج مریض داری شرایط سخت محیط بیمارستان را نیز تحمل می‌کردند.

وی با قدردانی از تصمیم مسؤولان برای ساخت همراه سرا در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افزود: امیدواریم ساخت همراه سرا در سایر بیمارستان‌های استان نیز انجام شود چرا که در شهرستان‌ها نیز چالش‌هایی در این باب وجود دارد.

جراره ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان قطعاً فاصله تا نقطه مطلوب بسیار است و حتماً باید مسؤولیت اجتماعی صنایع و خیرین به سمت حوزه سلامت سوق داده شوند تا شاهد تحقق وضعیت بهتری در زیرساخت‌های درمانی استان باشیم‌.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم هرمزگان توقع دارند که بتوانند به خدمات درمانی با کیفیت در استان دسترسی پیدا کنند و این مهم باید در استان هرمزگان فراهم شود.

وی تأمین کادر درمان مورد نیاز استان را یکی چالش‌های مهم هرمزگان دانست و گفت: از همین الان باید برای آموزش و تربیت نیروهای متخصص و مورد نیاز حوزه سلامت برنامه‌ریزی کنیم تا در آینده با مشکل در این حوزه مواجه نشویم.

جراره در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد تصادفات در استان هرمزگان بسیار افزایش یافته است و بخش عمده‌ای از کسانی که جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند جوانان هستند از این رو لازم است دولت در کنار توسعهبیمارستان‌ها به ارتقای سطح کیفی جاده‌های استان نیز توجه ویژه داشته باشد و این مهم را در دستور کار قرار دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ