اشتغال خرد خانگی در سعدآباد تقویت می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر که به نوعی از حمایت هیچ نهادی برخوردار نیستند گامی مهم در جهت رفع مشکلات با رویکرد اشتغال خانگی خرد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد چهارشنبه شب در نشست کارگروه توانمندسازی اقتصادی شهرهای سعدآباد و وحدتیه اظهار داشت: حمایت از اقشار آسیب پذیر که به نوعی از حمایت هیچ نهادی برخوردار نیستند گامی مهم در جهت رفع مشکلات با رویکرد اشتغال خانگی خرد است.

بخشدار سعدآباد افزود: برخی از خانوارها بخاطر اندک مبالغی دچار آسیب‌های اجتماعی و تشویش در خانواده می‌شوند که چنین حمایت‌هایی علاوه بر کاهش مشکلات اقتصادی زمینه ایجاد اشتغال متناسب با اقلیم هر منطقه و خانواده‌ها نیز خواهد شد.

وی در ادامه مشاوره قبل از ایجاد اشتغال و بازاریابی مناسب با نوع شغل مورد نظر را اصلی ترین موضوع در جهت ایجاد شغل واقعی عنوان کرد که می‌تواند باعث شود تا چنین وام‌های کم بهره انحراف پیدا نکند و فرصت شغل واقعی را رقم بزند و باید مورد نظر متولیان قرار داشته باشد.

جلسه کارگروه توانمندسازی اقتصادی شهرهای با حضور مجری بنیاد علوی استان بوشهر، تسهیل‌گر بنیاد علوی شهرستان دشتستان و چند تن از نخبگان شهرهای سعدآباد و وحدتیه به منظور اعطای تسهیلات اشتغالزایی به کار آفرینان شهرهای سعدآباد و وحدتیه برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر مقر شد که پس از ارزیابی و صحت سنجی نسبت با ایجاد شغل‌های خرد خانگی که می‌تواند بخشی از مشکلات خانوارهای آسیب پذیر را پوشش و باعث کاهش و مقاوم سازی اقتصادی خانوارها بشود، آموزش و تناسب سازی عرضه و تقاضا متناسب با اقلیم هر منطقه که باعث ثبات این اشتغال‌ها و عدم انحراف در طرح‌های مورد نظر توجه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ