سبوعیت رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد به سرعت رو به اضمحلال است

اقتصاد ایران: یک فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: جنایت علیه شهید هنیه نشان از سبوعیت رژیم صهیونیستی است و این رژیم به سرعت رو اضمحلال است.

محمد حسین قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران را که به عنوان مهمان در مراسم تحلیف رئیس جمهور شرکت کرده بود، اقدامی جنایتکارانه علیه ایران دانست و گفت: این اقدام جنایتکارانه تنها علیه یک رهبر فلسطینی صورت نگرفته بلکه علیه جمهوری اسلامی ایران نیز رخ داده است زیرا جنایتکاران مهمان ایران را در داخل ایران ترور کرده‌اند.

وی ادامه داد: ترور شهید اسماعیل هنیه نمی‌تواند نفس مقاومت را بگیرد. همواره اینگونه بوده است که خون شهید درخت مقاومت را پربارتر کرده است. به قول حضرت امام خمینی رحمت الله علیه «خون بر شمشیر پیروز است».

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه حمله تروریستی به رئیس دفتر سیاسی حماس به ضرر رژیم صهیونیستی و حامیان او به ویژه آمریکا تمام خواهد شد، گفت: نیروهای مقاومت فلسطین و دیگر نیروهای مقاومت اقدامات لازم را در مقابله با این جنایت انجام خواهند داد، ایران هم مستقیماً از خاک ایران سرزمین اشغالی و اهداف مورد نظر در آن سرزمین را مورد حمله قرار خواهد داد. در حقیقت وعده صادق ۲ با ابعاد بزرگ‌تر به شکل پشیمان‌کننده، رقم خواهد خورد.

قدیری ابیانه شهادت اسماعیل هنیه را به رهبر انقلاب و مردم مظلوم فلسطین تسلیت گفت و افزود: این جنایت در برابر بیش از ۴۰ هزار جنایت که علیه زنان و کودکان در فلسطین و غزه سوی رژیم صهیونیستی رخ داده است، غافلگیر کننده نیست و نشان دهنده سبوعیت رژیم صهیونیستی است و این رژیم احساس می‌کند به سرعت رو به اضمحلال است و به هر ترفندی چنگ می‌زند بلکه بتواند خود را از این وضعیت برهاند، اما هر اقدامی که می‌کند بیش از گذشته خود را در باتلاقی که در آن افتاده است فرو می‌برد.

وی همچنین بیان کرد: حتماً به زودی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش که در این جنایت دست داشتند از طرف ایران و جبهه مقاومت مجازات خواهند شد. فکر می‌کنم علاوه بر اهدافی که در سرزمین‌های اشغالی باید مورد هدف قرار بگیرد؛ باید پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه هدف اصابت موشک قرار بگیرند. این رژیم از این پایگاه‌ها در منطقه برای پیشبرد اهداف تروریستی خود استفاده می‌کند.

این فعال سیاسی، ادامه داد: ما باید منتظر اقدام متقابل از طرف جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی باشیم و از دولت تشکر می‌کنم که سه روز را عزای عمومی اعلام کرد. به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌دهم تا قانونی را به تصویب برساند که هرگونه همکاری با رژیم صهیونیستی در هر زمینه‌ای بالاترین مجازات یعنی اعدام را در بر داشته باشد. متأسفانه قوانین ضد جاسوسی ما به اندازه کافی بازدارنده نیست و امیدوارم عاملین این جنایت به زودی شناسایی، دستگیر و به مجازات اعمال خودشان برسند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ