شرافت ذاتی خون شهیدان قاتل تروریسم را نابود خواهد کرد

اقتصاد ایران: اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به دنبال ترور هنیه در پیامی گفت: بدون شک شرافت ذاتی و اقتضای ذاتی خون شهید، قاتل شهید را نابود و به فکر شوم او نتیجه معکوس خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت‌الله سید حسن عاملی به مناسبت ترور و شهادت اسماعیل هنیه رئیس حماس در خاک ایران، آمده است: باند خونریز، سفاک و تروریست صهیونیستی اسرائیل ورقی وحشتناک بر اوراق سیاه عمر شوم ۷۵ ساله خود افزود.

در این پیام آمده است: این ننگ بشریت با وقاحت تمام با زیر پا گذاشتن تمام مواثیق بین‌المللی تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور ما را مورد هدف قرار داد و میهمان ملت و دولت ایران را نه در میدان جنگ که عرضه آن را ندارد بلکه در اقدامی ارهابی و تروریستی به شهادت رساند، آن شهید والامقام گناهی جز مبارزه با اشغالگر و دفاع از وطن و ملت خود که هر ۲ را منشور حقوق بشر سازمان ملل به رسمیت شناخته، نداشت.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آمده است: پاداش آقای هنیه فقط شهادت بود و به تعبیر فرزند برومندش به آرزوی دیرینه خود رسید، ما در برابر دشمنان غدار جز افتخار «احدی‌الحسنین» مسیر سومی نداریم.

در ادامه این پیام آمده است: این جنایت شنیع باند ترور موسوم به اسرائیل و همچنین حمله این رژیم به قلب بیروت که هر ۲ بعد از حضور ننگ اولاد آدم یعنی نتانیاهو در کنگره و تشویق مستمر اعضای روسیاه و مرتزقه کنگره صورت گرفت را ناشی از تشجیع این مرد خبیث توسط آمریکا می‌دانیم و بلکه خون ۴۰ هزار مظلوم غزه دقیقاً از چنگال خونین آمریکا می‌ریزد.

عاملی در پیام خود آورده است: همه بدانند که آمریکا با این جنایت‌ها در حق مسلمان‌ها بالصراحه با مسلمان‌ها اعلان جنگ کرده و حالا تکلیف تمام ملت‌های مسلمان کشیدن نیام از غلاف و قیام عمومی و حرمت فرار از زحف است‌.

در پایان پیام امام جمعه اردبیل آمده است: بدون شک شرافت ذاتی و اقتضای ذاتی خون شهید، قاتل شهید را نابود و به فکر شوم او نتیجه معکوس خواهد داد که وعده خداوند حق و فردا به امروز نزدیک و ایام در حال آمدن است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ