ترور «هنیه» نشانه ناکامی دشمن در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است

اقتصاد ایران: مشهد- رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: ترور اسماعیل هنیه نشانه ناکامی دشمن در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم گرامیداشت شهید القدس «اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ترور اسماعیل هنیه نشانه ضعف و زبونی دشمن و ناکامی آنها در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که طی چند عملیات، مقاومت مردم فلسطین و نیروهای حماس را در هم می‌شکند ولی اکنون بعد از گذشت ماه‌ها به هیچکدام از اهداف خود دست نیافته و سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق خورد در تاریخ سیاسی آنها بی‌سابقه بوده است.

وی بیان کرد: ملت ایران ملتی است که از خون میهمان خود نخواهد گذشت و از مسئولان انتظار دارند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتقام سختی از عاملان این جنایت بگیرند.

هنیه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی این عمل ددمنشانه را با حمایت آمریکای جنایتکار انجام داده است و مردم ایران این جنایت را فراموش نخواهند کرد و دست فرماندهان و رزمندگان ما روی ماشه است و به زودی با تدبیر پاسخ این جنایت اسرائیل را خواهند داد.

فلسطین کلید رمز آلود پیروزی امت اسلامی است

در این مراسم همچنین حاج حسین یکتا، از یادگاران و روایتگران دفاع مقدس با بیان اینکه فلسطین کلید رمز آلود پیروزی امت اسلامی است اظهار کرد: در راه آزادی قدس هر چه بیشتر خون‌های پاک به زمین ریخته می‌شود، مردم دنیا بیدارتر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ترور اسماعیل هنیه نشانه خواری و زبونی و همچنین عصبانیت دشمن از مقاومت جانانه نیروهای مقاومت و مردم قهرمان فلسطین است و شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه قطعاً نقطه حرکت و آب حیاتی برای رسیدن به قله فتح و رسیدن به نقطه فتح و پیروزی خواهد بود.

گفتنی است؛ اجرای برنامه عزاداری و مرثیه سرایی با نوای حاج احمد واعظی و شعرخوانی شاعر آئینی سید رضا یعقوبی آل از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ