«اسماعیل هنیه» یک شهید زنده بود

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه موقت بندرعباس ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید «اسماعیل هنیه» گفت: اسماعیل هنیه یک شهید زنده بود و عاقبتش ختم به شهادت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین میرزاده چهار شنبه شب در گردهمایی محکومیت شهادت اسماعیل هنیه در بندرعباس، اظهار کرد: اهل بیت عصمت و طهارت همواره برای مسلمین الگو و اسوه هستند و امشب در این نقطه جمع شدیم که برای حضرت زین‌العابدین علیه سلام که در مجلس یزید غوغا به پا کرد و کسی که به پیروی از امام سجاد علیه السلام جبهه مقاومت را رهبری می‌کرد عزاداری کنیم.

وی ادامه داد: شهید «اسماعیل هنیه» همواره جنایت‌های صهیونیست‌ها را آشکارا برای همگان بیان می‌کرد و برای اینکه چهره این رژیم جنایتکار را به همگان نشان دهد تلاش وافر داشت.

میرزاده با انتقاد عدم اجرای از قطعنامه‌های صادره بر علیه رژیم صهیونیستی گفت: خداوند جهاد با کسانی که رنگ و بویی از انسانیت ندارند را واجب قرار داده است و بنا به فرمایش امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام هر گروهی جهاد را کنار بگذارند لباس ذلت خواهد پوشید.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: اسماعیل هنیه یک شهید زنده بود مانند شهدا زندگی کرد و عاقبتش نیز ختم به شهادت شد آدم وقتی به چهره او نگاه می‌کرد با خود می‌گفت حیف است چنین انسان صالحی به مقام رفیع شهادت نائل نشود.

وی بیان کرد: شهید «اسماعیل هنیه» به آرزوی خود رسید اما محور مقاومت یکی از عزیزان خود را از دست داد و عزادار شد.

حجت‌الاسلام میرزاده ادامه داد: عده‌ای کور خوانده‌اند که خیال می‌کنند با به شهادت رساندن افرادی چون شهید هنیه به اهدافشان خواهند رسید همان‌طوری که دستان بسته حضرت ابراهیم علیه‌السلام در وسط آتش نمرودیان منجر به خاموش شدن نور خدا نشد شهادت اسماعیل هنیه نیز تأثیری در اراده محکم محور مقاومت نخواهد داشت.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در حال حاضر منحصر در فلسطین نیست بلکه این جبهه تبدیل به یک الگوی جهانی شده است و هر جای دنیا که بخواهد ظلمی اتفاق بیافتد مردم آن‌جا از ملت مظلوم غزه که اهل مقاومت هستند الگو می‌گیرند و مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: آن هنگامی که آتش صهیونیست‌ها بر سر مردم مظلوم غزه سرازیر شده بود هیچکس فکر نمی‌کرد که جبهه مقاومتی به وجود بیاید و بر سر رژیم غاصب صهیونیستی فرو بریزد و همانا این وعده خداوند است که چه بسا گروه قلیلی بر گروه کثیری پیروز شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ