پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه واستاندار خوزستان درپی شهادت هنیه

اقتصاد ایران: اهواز - نماینده ولی فقیه خوزستان و استاندار در پی شهادت اسماعیل هنیه پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پی شهادت اسماعیل هنیه پیام تسلیت صادر کردند.

در متن این پیام آمده است: خبر شهادت برادران مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و شهید فواد شکر از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان جبهه مقاومت را در سوگ فرو برد. این ترورها که نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک بود، قطعاً افتخاری برای حماس و حزب‌الله و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید.

در این پیام عنوان شده است: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدامات زمینه‌ی مجازات سخت و کوبنده و دردناکی را برای خود رقم زد. اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و فواد شکر از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بودند که با شجاعت کامل در برابر سلطه‌گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاده و در راه آرمانی که به آن باور داشتند، به شهادت رسیدند.

در پیام نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان اعلام شده است: اینجانبان مصیبت شهادت این ۲ شخصیت برجسته جبهه مقاومت را محضر حضرت ولیعصر (عجمقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده‌های محترم آنها، ملت‌های بزرگ و سرافراز فلسطین و لبنان، جنبش حماس و حزب‌الله و مردم شهید پرور استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ارواح ملکوتی ایشان رحمت واسعه الهی خواستاریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ