بررسی ابعاد ترور شهید هنیه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

اقتصاد ایران: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی ابعاد مختلف جنایت صهیونیست‌ها مورد بررسی قرار گرفت. البته بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است.

- اخبار سیاسی -

 ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد شهادت اسماعیل هنیه گفت: جلسه این کمیسیون برای بررسی ابعاد مختلف حادثه ترور و شهادت اسماعیل هنیه عصر امروز در محل کمیسیون برگزار شد و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ملت فلسطین و جبهه مقاومت به دلیل شهادت شهید اسماعیل هنیه ابراز همدری کردند.

وی اضافه کرد: این جلسه با حضور مسئولانی از دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فراجا، وزارت امور خارجه، صدا و سیما و برخی مسئولان دیگر برگزار شد و در ابتدای جلسه ابعاد مختلف جنایت صهیونیست‌ها مورد بررسی قرار گرفت. این بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است.

رضایی بیان کرد: در ادامه جلسه امروز مسئولان بخش‌های مختلف گزارشی از اقدامات و کارهای خودشان در زمینه این حادثه ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش پایانی جلسه نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در این باره اعلام کردند که در راس آن محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا در ترور رهبر بزرگ مقاومت فلسطین شهید هنیه و ابراز همدردی با ملت بزرگ فلسطین بود و بر لزوم اقدام متقابل و خونخواهی موثر در ترور و شهادت اسماعیل هنیه تاکید شد.

وی با بیان اینکه اعصای کمیسیون امنیت ملی بر بر لزوم ارائه پاسخ قانع کننده به افکار عمومی تاکید کردند، افزود: محور بعدی حمایت از نیروهای مسلح کشور و عموم نیروهای دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشور و لزوم افزایش توان دفاعی و امنیتی و اطلاعاتی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی بود.

رضایی همچنین بیان کرد: همچنین در این جلسه بر لزوم موضع‌گیری صحیح و دقیق مسئولان کشور و بازنگری در وضعیت امنیتی کشور تاکید شد؛بررسی‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ارتباط با این جنایت ادامه دارد و کمیسیون این موضوع مهم را همچنان پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ