لزوم در دستور کار قرار گرفتن ۳ پروژه ملی خراسان رضوی توسط مجلس

اقتصاد ایران: مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: ضرورت دارد ۳ پروژه ملی «آزادراه حرم تا حرم»، «قطار سریع السیر تهران-مشهد» و «شهر فرودگاهی» توسط مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری چهارشنبه در نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین - حماس، اظهار کرد: در ابتدای شروع دولت با نگاه مسئله محوری ۳۴ مساله مهم اولویت دار در حوزه عمران و زیر ساخت، اقتصاد، فرهنگی و سیاسی در دستور کار قرار دادیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۴ کلان مساله در حوزه عمران و زیر ساخت داشتیم، افزود: خوشبختانه در مجموع ۱۳۹ دستاورد شاخص و ۵۷ اقدام در حوزه عمران و زیر ساخت طی این مدت نمایان شد.

وی به برخی از کلان مساله‌های استان نظیر ناپایداری انرژی، تنش آبی و ناترازی برق اشاره کرد و گفت: امروز با تلاش‌های فراوان قریب به ۹۰۰ مگاوات مازاد تولید داریم.

نظری با اشاره به کمبود فضای ورزشی و آموزشی عنوان کرد: کمبود ۱۰ تا ۱۲ هزار کلاس درس از دیگر مسائل ما بود که تا امروز ۵ هزار واحد ساخته شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که بافت فرسوده‌اش در همه شهرستان‌ها معین شده است، ادامه داد: یکی از موضوعات مهم ما در استان حمل و نقل مبتنی بر زیارت، ترانزیت و صادرات است. باید گفت؛ پروژه قطار سریع السیر تهران-مشهد از طرح‌های جدی ما است که همواره مورد توجه شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی قرار داشت و جلسات خاصی هم پیرامون آن برگزار شد.

وی تاکید کرد: پروژه آزادراه حرم تا حرم، شهر فرودگاهی مشهد در کنار قطار سریع السیر تهران-مشهد؛ سه پروژه مهم ملی ما در ارتباط با زائر و زیارت است که ضرورت دارد توسط مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران در دستور کار قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ