دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه

اقتصاد ایران: علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه اعلام کرد که ریشه همه ناامنی‌ها در سوریه اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و آمریکا است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ریشه همه ناامنی‌ها در سوریه اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و آمریکاست، گفت: رفع اشغالگری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به مناسبات ویژه و راهبردی دو کشور تأکید کرد: دو ملت ایران و سوریه هم چنان در مقابله با همه‌ی توطئه‌ها و اقدامات خصمانه‌ی رژیم صهیونیستی و آمریکا در کنار یکدیگر خواهند ایستاد.

احمدیان افزود: ریشه‌ی همه مشکلات، نابسامانی‌ها و نا امنی‌ها در سوریه اشغال گری رژیم صهیونیستی و آمریکاست و رفع اشغال گری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه گفت: شهادت اسماعیل هنیه گام مؤثری در پیش رفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایت کاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

آقای احمدیان اضافه کرد: امروز تمام دنیا به ماهیت اشغال گری رژیم صهیونیستی و آزادی بخش بودن حرکت مردم فلسطین پی برده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی دو کشور و توسعه همکاری‌های تجاری و مالی دو جانبه بر ضرورت تلاش بیشتر برای تعمیق روابط تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رییس جمهور محترم، اقدام جنایتکارانه‌ی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم و ضمن ابراز هم دردی با ملت مظلوم فلسطین شهادت وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

عرنوس بر عزم رهبری و دولت سوریه برای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و انجام پروژه‌های مشترک تأکید کرد و افزود: بایستی بخش‌های خصوصی و مردمی دو کشور در حوزه‌ی اقتصادی و تجاری بیش از گذشته فعال شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ