صدور گذرنامه زیارتی در کمتر از ۷۲ ساعت

اقتصاد ایران: اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: زائران اربعین حسینی با مراجعه به سامانه «پلیس من» در کمتر از ۷۲ ساعت می‌توانند گذرنامه زیارتی خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد تقوی عصر چهارشنبه در نشست مسئولان هماهنگی سفر زیارتی اربعین در اردبیل، اظهار کرد: پلیس به ویژه اداره گذرنامه از ساعت ۶ صبح تا هفت عصر در خدمت هموطنان است تا در صورت بروز اشکال و نواقص در ثبت اطلاعات به صورت غیرحضوری، خدمات حضوری را نیز انجام دهد.

وی تصریح کرد: زائران اربعین حسینی بدون مراجعه به اداره گذرنامه و تنها از طریق سامانه «پلیس من» می‌توانند مراحل ثبت‌نام خود را برای دریافت گذرنامه زیارتی انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان گذرنامه خود را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۱ هزار جلد گذرنامه زیارتی در استان صادر شده و این روند همچنان با سرعت ادامه دارد.

تقوی افزود: از چند روز پیش بر دامنه و گستردگی فعالیت اداره گذرنامه افزوده شده و ما در سریع‌ترین زمان سعی می‌کنیم به هموطنان به صورت غیرحضوری ارائه خدمات کرده و در صورت نیاز و مراجعه برای رفع نواقص و اشکالات در خدمت همشهریان هستیم.

وی از زائران خواست تا دریافت گذرنامه را به روزهای پایانی و نزدیکی اربعین موکول نکنند چرا که در این ایام پایانی با ترافیک کاری روبه‌رو می‌شویم و ضرورت دارد به تدریج در این زمینه ثبت اطلاعات کرده و گذرنامه خود را دریافت کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با هماهنگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای زائران اربعین حسینی آمادگی داریم تا در خدمت زائران بوده و مطالبات به حق آنها را جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این نشست از فعالیت بیش از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در قالب شرکت‌های حمل و نقل مسافر خبر داد و اضافه کرد: تهیه بلیت به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و ما از طریق سامانه، فروش بلیت اینترنتی را انجام می‌دهیم.

کلیم‌الله وثوقی به اعلام نرخ جابجایی مسافران از طریق اتوبوس اشاره کرد و ادامه داد: نرخ‌ها در شرکت‌های حمل و نقل به صورت رسمی در معرض دید زائران قرار گرفته تا بتوانند سفر زیارتی خود را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: برای رفاه حال زائران از تهران به مقصد نجف اتوبوس‌هایی نیز آماده ارائه خدمات هستند که نرخ بلیت آنها ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که زائران در صورت حضور در تهران می‌توانند از این خط ناوگان زمینی نیز استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ