شهادت لباس عزت و افتخار جبهه مقاومت است

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شهادت لباس افتخار و عزت جبهه مقاومت و حماس بوده که رژیم صهیونیستی همواره از آن در هراس است.

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهادت رهبر جنبش حماس نه تنها شکست و واهمه‌ای را به دنبال ندارد بلکه اسباب قدرت و عزت جبهه مقاومت و حماس است که دشمن تا بن دندان مسلح را زمین‌گیر کرده است.

وی این اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی را نتیجه ناکامی و عجز آنها برشمرد و تصریح کرد: این جنایت و خباثت که در دفتر ننگین رژیم صهیونیستی به ثبت رسید برای همیشه به یادگار خواهد ماند و زمینه ساز نابودی و اضمحلال این رژیم کودک‌کش و منحوس را فراهم می‌آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کردند که رژیم جعلی باید منتظر مجازات سخت و سهمگین باشد چرا که ایران و امت آگاه اسلامی خونخواهی خود را وظیفه خود می‌دانند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال شکست در ماجرای غزه و مناطق اشغالی فلسطین، به دنبال خروج از این شکست خفت بار بود که با حمله به لبنان و شهادت اسماعیل هنیه در تهران سعی کرد تا سرپوشی بر این ناکامی‌های خود بگذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: وحدت امت اسلامی تنها راه نجات فلسطین، قدس شریف و زمینه‌ساز نابودی صهیونیسم جهانی و عقب نشستن آمریکای جنایتکار در منطقه است که شایسته است این وحدت و همدلی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با تقویت جبهه مقاومت و تلاش مؤثر حماس در منطقه انتقام خون پاک این شهدا گرفته خواهد شد و انقلاب اسلامی ایران نیز پاسخی کوبنده و دندان شکن به این جنایت‌ها و اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ