پیش بینی برپایی ۵ ایستگاه صلواتی ویژه اربعین در رزن

اقتصاد ایران: همدان- فرماندار رزن از برپایی ۵ ایستگاه صلواتی ویژه استقبال از زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در جلسه ستاد اربعین شهرستان اظهار کرد: علاوه بر ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان، یک ایستگاه صلواتی مربوط به شهرستان رزن نیز در کربلا معلی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهد داشت.

وی افزود: این تعداد از ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات مذهبی و خیران از ۲۵ مرداد ماه فعالیت خود را در دو مسیر رفت و برگشت زائران آغاز و تا هشتم شهریور ماه خدمات رسانی این موکب ها ادامه خواهد داشت.

غفاری آثار با اشاره به پیش‌بینی توزیع روزانه ۹۰۰۰ پرس غذا در سه وعده توسط ایستگاه‌های صلواتی ویژه اربعین در این شهرستان، تصریح کرد: خدمات‌دهی و استقبال و پذیرایی بیش از ۱۰۰ نفر از زائران در این ایستگاه‌ها، پیش بینی تعمیرکاران سیار، اورژانس، هلال احمر، نانوایی‌ها، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور از جمله مواردی بود که برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به زائران در این ایستگاه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نماز جماعت در ایستگاه‌ها، پاسخگویی به شبهات شرعی و قرائت زیارت عاشورا از جمله اقدامات فرهنگی است که برای این ایستگاه‌ها پیش بینی شده و در ادامه خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای اسکان ۳۰۰ نفر در شبانه روز در مدارس و حسینیه های شهرستان با کمک دهیاران و اداره تبلیغات و هیأت‌ها از دیگر مواردی خواهد بود که برای خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی در این شهرستان پیش بینی شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ