الحیه: دشمن تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد

اقتصاد ایران: نایب رئیس حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی به خاطر جنایت ترور هنیه پرداخته خواهد کرد. حماس و مقاومت راهبرد روشنی را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خلیل الحیه نایب رئیس جنش حماس در غزه گفت: اسماعیل هنیه جان خود را برای دین و ملت خود فدا کرد. حماس از مقاومت پس از ترور هنیه دست برنخواهد داشت.

وی افزود: شهید اسماعیل هنیه در مکان محرمانه نبود و ترور او موفقیتی برای سرویس جاسوسی دشمن نیست.

الحیه گفت: دشمن از ابتدای طوفان الاقصی به دنبال منزوی کردن مقاومت برآمد اما از اینکه هنیه میان پایتخت‌های دنیا در رفت آمد است، غافلگیر شد. دشمن موفقیتی به دست نیاورده است و فقط به قتل و ویرانگری پرداخته و به دنبال شعله ور کردن کل منطقه است.

وی افزود: دشمن می‌داند که مقاومت و ایران و لبنان با ترور هنیه کنار نمی آیند. اشغالگران کل دنیا را با هدف قرار دادن لبنان و ایران هدف قرار دادند زیرا او می‌داند که اقدامش بدون پاسخ نمی‌ماند.

الحیه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی به خاطر جنایت ترور هنیه پرداخته خواهد کرد. حماس و مقاومت راهبرد روشنی را دنبال می‌کند.

وی افزود: دشمن با تلاش برای به آتش کشیدن منطقه پس از شکست خود، به دنبال فرار رو به جلو است. رژیم صهیونیستی لازم است بهای سنگینی به خاطر این جنایت وحشیانه بپردازد. حماس و مقاومت ادامه دارد و کسی که جانشین شهید هنیه می‌شود، همان راه او را طی خواهد کرد.

الحیه بیان کرد: خون شهید اسماعیل هنیه پیام روشنی است مبنی بر اینکه گزینه ما در تعامل با دشمن، تنها مقاومت است و هیچ گزینه دیگری وجود ندارد و این راهی است که ملت را بر سر آن متحد می‌گردانیم. آنچه دشمن انجام می‌دهد، سرآغاز زوال و نابودی آن خواهد بود.

وی تاکید کرد: شهید هنیه با یک موشک هدف قرار گرفت و ما منتظر تحقیقات کامل مقامات ایرانی در مورد این ترور هستیم. گردان‌های قسام جنایت ترور شهید هنیه را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. گروه‌های فلسطینی باید بر سر گزینه مقاومت مسلحانه متحد شوند و جز این گزینه دیگری پیش روی ما نیست.

الحیه گفت: روابط میان فلسطین و امت اسلامی و ایران و محور مقاومت راسخ است. این ترور همبستگی بیشتر مقاومت فلسطین و حماس با محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را به همراه خواهد داشت. شهید هنیه رئیس دیپلماسی بود و امور سیاسی را مدیریت می کرد.

وی تاکید کرد: اگر دستی که موشک به اسماعیل هنیه شلیک کرده قطع نشود دشمن در مناطق دیگر اقدامات خود را تکرار خواهد کرد. مقاومت اسلامی عراق جبهه پشتیبان غزه است و به یمن و لبنان و همه طرفهایی که علیه اشغالگران اقدام می کنند، درود می فرستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ