برای دفاع از حریم قدس پای وعده خود خواهیم ایستاد

اقتصاد ایران: سنندج_نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیام مشترکی اعلام کردند: با شهید هنیه و همه شهیدان قدس پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون برای دفاع از حریم قدس جانانه پای وعده خود خواهیم ایستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و زارعی کوشا استاندار کردستان به مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیام مشترکی صادر کردند که متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ وَلَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلَیٰ حَیَاةٍ وَمِنَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا ۚ یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَمَا هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذَابِ أَن یُعَمَّرَ ۗ وَاللَّهُ بَصِیرٌ بِمَا یَعْمَلُونَ﴾
[البقرة: ۹۶]
بر تو (و بر همه) پیداست که یهود به حیات مادی حریص‌تر از همه خلق‌اند، حتی از مشرکان، و از این رو هر یهودی آرزوی هزار سال عمر می‌کند، ولی عمر هزار سال هم او را از عذاب خدا نرهاند، و خدا به کردار ناپسند آنان بیناست.

مجاهد بزرگ مقاومت شهید اسماعیل هنیه به شهید القدس حاج قاسم سلیمانی پیوست.

او که جان خود را بر کف دست نهاده و آماده شهادت بود در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید تا ایران خونخواه وی شود.

امروز جبهه مقاومت عزادار شهادت این رهبر بزرگ و جان برکف است اما از خون شهیدان لاله‌های جدید می‌روید و مسلمانان و آزادیخواهان جهان را برای شکست قطعی رژیم اشغالگر قدس مصمم‌تر می‌کند.

صهیونیست‌ها گرچه آرزوی عمر هزار ساله می‌کنند اما به وعده صادق قرآن از عذاب رهایی ندارند و بدست فرزندان جبهه مقاومت نابود خواهند شد.

این‌جانبان شهادت مجاهد نستوه و اسوه صبر و مقاومت فلسطین را به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، جبهه مقاومت و امت بزرگ اسلامی تسلیت می‌گوئیم و با این شهید عزیز و همه شهیدان قدس پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون برای دفاع از حریم قدس جانانه پای وعده خود خواهیم ایستاد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ