دولت سیزدهم تحولات ماندگاری در حوزه ورزش ایجاد کرد

اقتصاد ایران: اراک- استاندار مرکزی بر تقویت ورزش های همگانی تاکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم در حوزه ورزش نیز تحولات مهم و ماندگاری در کشور و این استان رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر چهارشنبه در دومین آئین تجلیل از هیأت‌های ورزشی استان مرکزی، ضمن تسلیت ضایعه دردناک شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: خدمات دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف استان ماندگار است و باید اذعان کرد که از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۱ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال در استان مرکزی هزینه شد در صورتیکه در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم، ۳ و سه دهم برابر این اعتبار در استان صرف طرح‌های عمرانی شده است.

استاندار مرکزی گفت: فروش نفت تا قبل از دولت سیزدهم، سیر نزولی داشت و مهمترین منبع درآمدی کشور قطع شد بود اما تا پایان دولت سیزدهم به فروش ۲ میلیون بشکه در روز رسید.

مخلص الائمه تصریح کرد: چرخ‌های اقتصاد استان در دولت سیزدهم به حرکت درآمد و بسیاری از طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره تاریخی نیز تعیین تکلیف شدند.

وی با تاکید بر تقویت ورزش‌های همگانی گفت: در دولت سیزدهم در حوزه ورزش نیز تحولات مهم و ماندگاری در سطح کشور و این استان رقم خورد.

ورزش استان حمایت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز خواستار حمایت بخش صنعت استان در حوزه ورزش شد و گفت: سهم بخش صنعت در توسعه ورزش استان باید مشخص شود و با هماهنگی و نظارت اداره ورزش و جوانان در اختیار هیأت‌ها قرار گیرد.

بهنام نظری افزود: برگزاری مسابقات ملی در استان افتخار است و هیأت‌های ورزشی که موفق به برگزاری مسابقات ملی و یا اردوهای تیم ملی شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند و امکانات اداری استان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ملی در این استان افتخار است و هیأت‌های ورزشی که موفق به برگزاری مسابقات ملی و یا اردوهای تیم ملی شوند، تمام امکانات برای حمایت از آنها به کار گرفته می‌شود.

۲۲ مجمع ورزشی در دولت سیزدهم در استان مرکزی برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه عملکرد این اداره‌کل در حوزه عمرانی ۲ برابر استاندارد کشور بوده، افزود: برخی از طرح‌های عمرانی با قدمت ۱۵ تا ۲۰ ساله، از جمله زمین چمن شهر زاویه و کارچان به مرحله افتتاح رسید و مردم طعم خوش خدمت را چشیدند.

مسعود پیرایش افزود: اکنون حدود ۱۸ طرح عمرانی در حوزه ورزش وجود دارد که آماده بهره برداری هستند اما به دلیل مشغله‌کاری افتتاح نشدند.

وی با اشاره به صعود رتبه هندبال استان مرکزی از رتبه ۲۱ در سال ۱۴۰۱ به رتبه ۱۰ در سال گذشته گفت: در حوزه ورزش همگانی نیز اتفاقات خوبی رقم خورد و طبق نامه عالی مقام وزارت، آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی در سال گذشته ۱۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشت و این استان به رتبه ششم کشوری صعود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ۳۲ مجمع ورزشی در دولت سیزدهم در استان مرکزی برگزار شد، افزود: برگزاری اردوهای تیم ملی برای نخستین‌بار، ساخت خوابگاه بانوان برای میزبانی مسابقات، تجلیل از ورزشکاران، مدال‌آوران و هیأت‌های ورزشی، برنامه ارزیابی از عملکردهای هیأت‌های ورزشی بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش ورزش استان است.

دولت سیزدهم تحولات ماندگاری در حوزه ورزش ایجاد کرد

در این آئین از خبرگزاری مهر نیز به عنوان یکی از رسانه فعال استان مرکزی تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ