اعلام آمادگی ۹۰ داوطلب کادر درمان اصفهان برای اعزام به عراق

اقتصاد ایران: اصفهان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۰ نفر از کادر درمان برای ارائه خدمت به زائران اربعین اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوید متقی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام داوطلبان سلامت به کشور عراق از ۲۰ مرداد ماه از اصفهان آغاز می‌شود، اظهار کرد: از ۱۲ مرداد نیز حدود ۱۰ نفر از نیروهای خدماتی برای آماده‌سازی مرکز سلامت اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تجهیز و آماده سازی یکی از بزرگ‌ترین مراکز درمانی در شهر کربلا به گروه سلامت اصفهان اختصاص داده شده است، گفت: پیش بینی می‌شود در این مرکز به بیش از ۴۰ زائر اربعین خدماتی از جمله ارائه دارو، ویزیت رایگان، پانسمان، احیا ءقلب و … ارائه شود.

دبیر کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان اصفهان به مسؤولان موکب‌ها توصیه کرد: حداکثر تلاش خود را در خصوص ایمنی و بهداشت محل زائران در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه زائران به دلیل شرایط آب هوایی، نکات درمانی را به منظور پرهیز از گرما زدگی در دستور کار خود قرار دادند، ادامه داد: همچنین زائرانی که بیماری خاص دارند، حتماً داروهای خود را با لحاظ توجه به برخی داروهای ممنوعه در کشور عراق، به همراه داشته باشند.
وی گفت: سال گذشته داوطلبان سلامت استان اصفهان در دو مرکز درمانی شهر عراق مستقر و به بیش از ۶۰ زائر خدمات رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تاکنون ۹۰ نفر از کادر درمان شامل (پزشک، پیراپزشک و پرستار) برای ارائه خدمت به زائران حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) اعلام آمادگی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ