خیز صهیونیست‌ها برای از بین بردن اتحاد مسلمانان

اقتصاد ایران: بررسی‌های نشان می‌دهد که طراحی‌ها و اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی با هدف از بین بردن همدلی و اتحاد و ایجاد یاس و نا امیدی بین مسلمانان است.

- اخبار سیاسی -

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم- بی‌تردید یکی از بزرگترین دستاوردهای عملیات طوفان‌الاقصی و مجاهدت‌های جبهه مقاومت در استمرار آن عملیات بزرگ و تاریخی علیه صهیونیست‌ها، ایجاد همدلی و اتحاد در جهان اسلام اعم از شیعه-سنی و نیز تثبیت روحیه خودباوری مسلمانان و شناخت هیمنه پوشالی این رژیم جعلی و اربابان آنهاست.

هرچه می‌گذرد، این دو موضوع در جهان اسلام پررنگ‌تر می‌شود و این یعنی نزدیک شدن به سقوط تاریخی رژیم نژادپرست صهیونیستی که زنگ خطری برای آنها و اربابانشان است.
دنیای استکبار برای خنثی‌سازی این دو راهبرد در جهان اسلام که آنها را ضرورتاً عوامل اصلی فروپاشی خود می‌داند، اقداماتی خصمانه و شوم را طراحی کرده و این اقدامات را به وسیله عوامل مزدور خود و منافقین در جامعه اسلامی پیش می برد تا بتواند فروپاشی این رژیم را به تعویق بیندازد.

یک راهکار آنها، هدف قرار دادن وحدت و اتحاد و یکدلی مسلمین در جهان اسلام به عنوان بزرگترین سرمایه جوامع اسلامی است. برای این منظور، یک راهکار این است که باید اتفاقات ناگواری در جامعه اسلامی رخ دهد تا مذاهب اسلامی و ملت‌های مختلف نسبت به هم بدبین شوند.

برای مثال، سربریدن 40 تن از شیعیان در منطقه پاراچنار پاکستان که با هدایت رسانه‌های مشکوک و همسو با رژیم صهیونیستی مورد بهره‌برداری آنها قرار گرفت تا از این طریق به جنگ و اختلاف بین شیعه و سنی برسند.

دومین اتفاق، ترور شهید اسماعیل هنیه، از رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران بود که  توسط عوامل رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

بدون شک هدف این رژیم از این ترور، صرفاً حذف یک فرمانده ارشد نبود؛ زیرا آنها بخوبی می‌دانند که مقاومت فلسطین و جهان اسلام متکی بر یک فرد نیست، بلکه برگرفته از ایمان و اعتقاد به مبانی الهی است.

به نظر می‌رسد که یکی از اصلی‌ترین اهداف از این ترور در تهران، بدبین کردن جریان‌های اهل سنت نسبت به جمهوری اسلامی ایران با ترفندهای عملیات روانی و رسانه‌ای است. بنابراین، دور از انتظار نیست که مزدوران و رسانه‌های استکبار و حامی صهیونیسم، خط اختلاف‌افکنی بین جامعه اسلامی را شروع کنند تا همدلی و اتحاد شکل‌گرفته در میان مسلمانان را خدشه‌دار کنند.

هدف دیگر دستگاه استکبار، ایجاد یأس و ناامیدی در جبهه مقاومت و مردم مسلمان است. آنها به دنبال این هستند تا اقدامات خسصانه این چنینی نظیر ترور فرماندهان ارشد مقاومت را به معنای تضعیف این جبهه مقاومت و پایان جهاد علیه رژیم جعلی صخیونیستی جا بیندازند.

بنابراین، رسانه‌های جبهه مقاومت باید نسبت به این دو هدف صهیونیستها آگاه باشند و ترفندهای رسانه‌ای و عملیات روانی را با استفاده از روش‌های روشنگری و تحلیلی دقیق به‌صورت اقناعی و دقیق خنثی کنند.

در کنار این، باید افرادی که منافقانه در جامعه اسلامی یا در رسانه‌ها و همسو با رژیم صهیونیستی و اربابانشان این دو هدف اولویت‌دار را دنبال می‌کنند، رسوا شوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ