حوزه فضای مجازی باید تقویت شود

اقتصاد ایران: مشهد- مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: تقویت حوزه فضای مجازی به عنوان اولویت‌های کاری این نهاد تلقی و با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی اظهار کرد: جهاد همچنان ادامه دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: شهادت اسماعیل هنیه نشان داد که جنایت رژیم صهیونیستی در اوج جریان دارد و نظام ایران برق چشم دشمنان را فرا گرفته است.

وی گفت: دشمن جنایتکار اسماعیل هنیه را در داخل ام القرای جهان اسلام به خاک و خون کشید و جبهه مقاومت حتماً جواب جنایت رژیم صهیونیستی را خواهد داد و دوران بزن در رو تمام شده است.

یوسفعلی زاده بیان کرد: شورای عالی امنیت ملی با حضور رهبر برای بررسی و تدبیر این واقعه برگزار شده است و وعده صادق ۲ در راه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امیدواریم در این جهاد مقدس و در عرصه‌های دفاعی و جهادی در فضای مجازی روز به روز ظهور و بروز بیشتر توأم با موفقیت داشته باشیم.

وی به لزوم تقویت سواد رسانه‌ای و بینش دینی-سیاسی اشاره کرد و افزود: تقویت حوزه فضای مجازی به عنوان اولویت‌های کاری در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تلقی شده و با جدیت این موضوع پیگیری شده و می‌شود.

یوسفعلی زاده با بیان اینکه رقابت با فعالان این حوزه در مقیاس جهانی حائز اهمیت است، افزود: به ظرفیت‌های علمی و عملی نیروهای خلاق و انقلابی بیش از پیش باید توجه کنیم و تعامل هم افزا باید با همسنگران خود داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ