مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی و انتخابی آذربایجان شرقی برگزار خواهد

اقتصاد ایران: تبریز - رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی گفت: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان و انتخابی تیم منتخب برای اعزام به مسابقات به مدت ۲ روز در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف جاویدان ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن محکوم کردن ترور بزدلانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی افزود: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی استان و انتخابی تیم منتخب برای اعزام به مسابقات کشوری به مدت ۲ روز فردا پنجشنبه و جمعه در سالن ستارخان تبریز برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان شرقی عنوان داشت: تیم‌های حاضر در مسابقات کیک بوکسینگ امروز وزن کشی خواهند کرند و فردا در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت خواهند پرداخت و همچنین روز جمعه در رده بزرگسالان برگزار خواهد شد.

جاویدان با اشاره به اینکه اولویت بنده و هیأت رزمی استان، قهرمان پروری و اعزام نفرات برتر به مسابقات کشوری می‌باشد، اذعان کرد: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان با مشارکت شهرداری منطقه ۶ تبریز برگزار خواهد شد.

وی از بزرگترین دغدغه هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان، نبود سالن اختصاصی نام برده و اضافه کرد: هر بار در برگزاری مسابقات باید یک سالن را تجهیز و دوباره جمع آوری کنیم که این عمل علاوه بر هزینه‌های هنگفت انرژی بالایی را نیز از بچه‌ای ما و عوامل برگزاری مسابقات می‌گیرد.

جاویدان ضمن تشکر از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز بابت توجهات ویژه در بحث اجاره سالن و خوابگاه ورزشکاران، با انتقاد بیان کرد، نزدیک به ۳۵ هزار نفر سازمان یافته و فعال در رشته‌های زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی در سطح استان فعالیت می‌کنند چطور ممکن است سالن اختصاصی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما آماده هستیم سالن‌های ورزشی که بصورت مزایده در اختیار علاقه مندان، واگذار می‌شود را با همان مبلغ و بدون تخفیف اجازه کنیم تا خیالمان از تجهیز های چند باره سالن راحت شود.

جاویدان با بیان اینکه قدردان زحمات پیشکسوتان رشته رزمی هستیم اظهار داشت: در مسابقات MMA قهرمانان این رشته ورزشی که بهترین و گمنام‌ترین ها هستند بدون پوشش خبری از سوی صدا و سیما استان روبرو هستیم و حتی دقایقی از مسابقات را انتشار نمی‌دهند تا اسپانسرهای حمایت کننده از مسابقات انگیزه‌ای برای سرمایه گذاری داشته باشند.

وحید پاکزاد نیز در این نشست یادآور شد: در مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی ۳۶۸ شرکت کننده در قالب ۳۵ تیم از ۱۴ شهرستان سراسر استان برگزار خواهد شد که در مجموع ۳۲۴ مبارزه پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیته کیک بوکسینگ استان اضافه کرد: در رده جوانان در ۱۰ وزن بیست نفر (نفرات اول و دوم) و در رده بزرگسالان میر در ۹ وزن در مجموع هجده نفر (نفرات اول و دوم) به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد که نهایتاً این آمار در هر رده سنی نصف خواهد شد.

جاویدان در پاسخ به این سوال که با اداره آموزش و پرورش استا ندر خصوص استعدادیابی تفاهم نامه‌ای داشته‌اید؟ عنوان کرد: آموزش و پرورش معتقد است استعدادیابی باید از طریق مربیان اداره شناسایی شوند و ما هم آماده هستیم در تأمین مربیان در کنار آموزش و پرورش استان باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای داوران هیأت اضافه کرد: خدا را شکر با همراهی داوران در رویدادهای استانی و کشوری از پتانسیل خوبی از کمیته داوران هیأت برخوردار هستیم.

رئیس هیأت انحمن های ورزش‌های رزمی توضیح داد: برای افزایش انگیزه ورزشکاران و مربیان، در پایان مسابقات انتخابی استان مبلغ یکصد میلیون ریال برای مربی که بیشترین قهرمان معرفی کند و همچنین پنجاه میلیون ریال برای مربی که با بیشترین نفرات در مسابقات ثبت نام کند اهدا خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته فنی فدراسیون ورزش‌های رزمی اذعان داشت: با کسب مجوز از شورای برون مرزی، آذربایجان شرقی در شهریور ماه جاری میزبان مسابقات بین المللی ورزش‌های رزمی با حضور ۱۲ تیم خارجی و ۲ تیم از استان آذربایجان شرقی و ۲ تیم از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ