تسلیت رؤسای دانشگاه‌ها در پی شهادت اسماعیل هنیه

اقتصاد ایران: رؤسای دانشگاه‌های کشور در پیامی شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را محکوم کردند و تسلیت گفتند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، رؤسای دانشگاه‌های کشور این اقدام را محکوم کرده تسلیت گفتند.

رییس دانشگاه خواجه‌نصیر: شهید هنیه جلوه‌ای کم‌نظیر از پایداری در راه آرمان فلسطین بود

 متن این پیام به‌شرح زیر است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

ولاتحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتاً بل أحیاء عند ربّهم یرزقون

با کمال تأسف و تأثر شهادت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را که بامداد امروز (چهارشنبه) مورد حمله بزدلانه تروریستی قرار گرفت، به تمامی مسلمانان، آزادی‌خواهان و به‌ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید اسماعیل هنیه جلوه‌ای کم‌نظیر از پایداری در راه آرمان فلسطین بود و در تمام مدت مقتدرانه کنار مردم عزیز غزه تصویری ماندنی از مقاومت و ایمان به وعده الهی را به آزادی‌خواهان جهان نشان داد. بدون تردید، شهادت وی راه مقاومت را استوارتر از گذشته خواهد ساخت.

به‌فضل الهی جبهه مقاومت و بالاخص مقاومت فلسطین همانند گذشته مقتدرانه در برابر ظالمان تا رسیدن به اهداف خود خواهد ایستاد.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی شهادت اسماعیل هنیه

عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی، شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَابَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضدانسانی به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است که البته مانند گذشته روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضدبشری افزوده خواهد شد.

دانشگاه علامه‌طباطبائی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به مردم فلسطین و آزادگان جهان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است که در سیصد و دومین روز جنگ غزه و رسیدن به مرحله‌ای حساس و تاریخی، شهادت رهبری مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه در تهران، آن هم به‌عنوان یک مقام سیاسی و میهمان در حالی صورت گرفت که از یک طرف شاهد ناکامی‌های نظامی و امنیتی و اختلافات رهبران صهیونیستی هستیم و از طرفی شرایط خاصی که به‌لطف الهی و ایثار محور مقاومت به جایی رسیده است که مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت باید قهرمانی و پیروزی خود را تثبیت کنند.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به‌خصوص شهید اسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود. بدون‌شک به‌لطف الهی و مبارزه مردمان فلسطینی و محور مقاومت، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل‌دسترس‌تر در اندیشه آزادگان جهان خواهد شد.

در پایان، عروج این اسطوره مقاومت و خدمت‌گزار صدیق و عزیز جبهه مقاومت، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مخلص و خیر را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.»

طهرانچی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در حمله تروریستی را تسلیت گفت.

متن پیام طهرانچی به‌شرح زیر است:

وَلَاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل‌عمران 169)

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، فرزند قدس را به تمام مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم.

ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه یک‌بار دیگر ذات پلید رژیم منحوس صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد. جبهه مقاومت با شهادت فرماندهان و فرزندان پاک خود، بیش از همیشه بر عزم مبارزه برای آزادسازی قدس شریف مصمم خواهد بود. خون شهید همواره می‌جوشد و بساط رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

این وعده خداوند است و آن روز بسیار نزدیک است، ان‌شاءالله.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی رسالت خود می‌دانند که تا رسیدن به هدف والای این شهید قدس، پشتیبان جبهه مقاومت باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

حسین قناعتی در پیامی گفت: «ولاتحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و یکی از محافظان وی را به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و برای این مبارز مسلمان و شهیدان مقاومت علو درجات و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستارم».

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ