خللی در مقاومت ملت های مسلمان با شهادت هنیه ایجاد نمی شود

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه جریان مقاومت قائل به شخص نیست، گفت: با شهادت اسماعیل هنیه خللی در ایستادگی و مقاومت ملت های مسلمان ایجاد نمی شود.

حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایت اسرائیل در ترور شهد هنیه اظهار کرد: بعد از ۷ اکتبر و عملیات بزرگ طوفان الاقصی سرعت و شتاب اسرائیل برای نابودی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی افزود: اسرائیل امروز سرعت رسیدن به پایان خود را درک کرده است و این اقدامات و جنایات نشان از استیصال و درماندگی و تلاش برای طولانی کردن حیات ننگین این رژیم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: بدون شک شهادت هنیه آخرین اقدام این جنایتکار نیست و خلق و خوی این باند تبهکار با جنایت و ترور عجین شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی دست به جنایت و ایستادن در برابر مقاومت کرده اما نه تنها موفق نبوده بلکه جبهه مقاومت روز به روز محکم‌تر و مصمم‌تر و مهم‌تر از همه قدرتمندتر شده است.

حجت الاسلام پورآرین ادامه داد: جریان مقاومت قائل به شخص نیست و با شهادت اسماعیل هنیه خللی در ایستادگی ملت‌های مسلمان ایجاد نمی‌شود.

وی تاکید کرد: خون شهید هنیه باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای جبهه مقاومت خواهد شد و بدون شک اسرائیل به زودی از این جنایت تلخ پشیمان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان با بیان اینکه مردم قزوین این جنایت تلخ را محکوم می‌کنند، یادآور شد: تجمع بزرگی با حضور مردم قزوین در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه و در محل گلزار شهدا برای محکومیت ترور شهید هنیه و جنایت اسرائیل برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ