آمادگی دانشگاهیان برای پیگیری حقوقی ترور اسماعیل هنیه

اقتصاد ایران: وزارت علوم در بیانیه‌ای از آمادگی دانشگاهیان ایران برای پیگیری حقوقی و قضایی جنایت ترور اسماعیل هنیه در دادگاه‌های صالحه بین‌المللی خبر داد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیانیه‌ای، شهادت مظلومانه مجاهد نستوه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا (23. احزاب)

شهادت مظلومانه مجاهد نستوه آقای دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، که توسط رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی صورت گرفته، را به مقام معظم رهبری، ملت مظلوم فلسطین، نیروهای مقاومت، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان تسلیت عرض می‌نماییم.

رژیم صهیونیستی که در پی عجز و ناتوانی در رویایی با دلاورمردی های جبهه مقاومت رو به کشتار مردم بیگناه به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه آورده بود، اکنون بار دیگر بزدلانه به ترور ناجوانمردانه مردی از تبار مجاهدان فی سبیل الله رو آورده است.

دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر، آرزوی علو درجات برای ایشان و صبر برای همرزمان و خانواده‌اش، از دولت و نهادهای امنیتی و انتظامی انتطار دارد در اسرع وقت نسبت به شناسایی عوامل دخیل در این ترور ناجوانمردانه اقدام نموده و آنان را به مجازات سخت برسانند. همچنین آمادگی خود را برای پیگیری حقوقی و قضایی این جنایت در دادگاه‌های صالحه بین‌المللی اعلامی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ