ترور نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست در غزه است

اقتصاد ایران: بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی دانست.

- اخبار فرهنگی -

یه گزارش خبرگزاری تسنیم، بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیر قابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست. 

به گزارش روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است: یقینا شکست رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه‌ی مجازات سخت را برای خود فراهم میسازد و هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد. 

این بیانیه می افزاید: بار دیگر دست پلید و تجاوزکار دشمن به خون یکی از پاکترین و شجاعترین نیروهای اسلام، آغشته گشت و درخت تنومند اسلام بار دیگر آبیاری شد. انتظار شهادت اسماعیل هنیه که با سالها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود عاشقانه مقاومت نمود و حتی کسان نزدیک خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد، بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش طعم شیرین شهادت را چشید.
 
بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پایان تاکید کرده است: یقینا ملت بزرگ ایران اسلامی خونخواهی شهید القدس، که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود دانسته و به مردم آزاده دنیا یادآور میشود ردپای آنان که شعار مبارزه با تروریسم را به عنوان ابزاری برای تجاوز کاری و سلطه گری های خود قرار داده اند، دراین گونه اعمال بارها دیده شده است و به هوش باشند که فریب این گونه شعارها، که نقابی زیبا بر چهره زشت آنهاست را نخورند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ