عراق:جنایت ترور هنیه تهدید علیه ثبات و امنیت کل منطقه است

اقتصاد ایران: وزارت خارجه عراق با تاکید بر همبستگی این کشور با ملت فلسطین اعلام کرد که ترور خائنانه شهید هنیه، تهدیدی برای ثبات و امنیت کل منطقه است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه عراق با محکوم کردن جنایت شنیع رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که جنایت خائنانه ترور اسماعیل هنیه نقض خطرناک قوانین بین‌المللی و تهدیدی برای امنیت و ثبات کل منطقه است.

این وزارتخانه در بیانیه خود تاکید کرد:دولت عراق همبستگی خود را با ملت فلسطین و رهبری آن در این لحظه دشوار اعلام می‌دارد و ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا اقدامی جدی برای توقف نقض حاکمیت کشورها انجام دهد.

صبح امروز، چهارشنبه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای خبر شهادت اسماعیل هنیه را تأیید و اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران همچنین در اطلاعیه دوم به این منظور اعلام کرد: همان‌گونه که به استحضار ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی و آحاد امت اسلامی و رزمندگان جبهه پرافتخار مقاومت رسانده شد، در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه 11 مرداد ماه 1403 مجاهد بزرگ "آقای دکتر اسماعیل هنیه" رئیس معزز دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان شجاع ایشان در اقدام تروریستی رژیم بزدل و جنایتکار صهیونیستی، در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران تاکید کرد: بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت به‌ویژه ایران اسلامی مواجه و برکات مجاهدت‌های "شهید القدس" دکتر اسماعیل هنیه در دفاع از آرمان و حقوق ملت فلسطین یاری‌بخش آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ