شهادت اسماعیل هنیه حماقت بزرگ صهیونیست‌ها است

اقتصاد ایران: اهواز - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت مجاهد و شهید راه قدس، اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و آن را حماقت بزرگ صهیونیست ها دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عباس کعبی در این پیام اعلام کرد: ترور رهبر دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه و محافظ فلسطینی ایشان در تهران حماقت بزرگ صهیونیست‌ها است و آنان را پشیمان خواهد کرد. شهید بزرگ راه آزادی قدس و رهبر فداکار ابوالشهدای فلسطین، مزد جهاد فی سبیل الله را با کرامت الهی شهادت در راه خدا دریافت نمود و به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید احمد یاسین و شهید فتحی شقاقی و رهبران بزرگ شهید فلسطینی و فرماندهان بزرگ شهید جبهه مقاومت رضوان الله تعالی علیهم جمیعاً پیوست.

وی افزود: جبهه مقتدر و پیروز و یکپارچه مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن در عرصه نظامی و میدانی رژیم صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار داده است و شکست‌های سنگینی را به این رژیم تروریست و جنایتکار و کودک‌کش تحمیل نموده است. این اقدام تروریستی در تهران و نیز حمله هوایی به ضاحیه بیروت و نیز حمله پهبادی به پایگاه کتائب حزب الله در عراق و نیز حمله جنگنده‌های صهیونیستی به حدیده یمن نشان آن است که رژیم درمانده صهیونیستی جنگ نظامی شکست خورده را به جنگ امنیتی تروریستی تبدیل کرده است و این اقدامات بزدلانه به هیچ وجه نمی‌تواند شکست طوفان الاقصی و آثار آن بر رژیم مفلوک صهیونیستی را ترمیم کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آنچه روشن است این است که جبهه مقاومت با این شهادت‌ها قوی‌تر می‌شود و با بصیرت و عزم و اراده بیشتر با حفظ یکپارچگی و تقسیم کار و پشتیبانی و حمایت همه جانبه از همدیگر به جهاد فراگیر تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند. بدون شک جمهوری اسلامی ایران با بررسی همه جوانب، عبور از خطوط قرمز خود و جنایت بر رهبر بزرگ مقاومت فلسطین و مهمان ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری را بدون پاسخ نمی‌گذارد و آمران صهیونیستی و مباشران این جنایت دردناک را مجازات خواهد کرد. با عرض تسلیت و تبریک به همه محور جبهه مقاومت و ملت فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه به طور قطع با این شهادت دردناک در تهران روابط دو ملت مقاوم ایران و فلسطین در راه آزادی قدس مستحکم‌تر می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ