خانواده ها قبل از پرداخت هزینه ای از ما استعلام بگیرند

اقتصاد ایران: ماجدی با بیان اینکه خانواده ها قبل از پرداخت هزینه ای از ما استعلام بگیرند، گفت: پرونده های شکایت بسیاری برای ما رسیده و از الان هشدار می کنم که قبل از پرداخت هزینه استعلام بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در خصوص هشدار هیأت فوتبال استان تهران به پرداختی‌های زیرمیزی اظهار داشت: در این مدت که در هیأت فوتبال استان تهران هستم، تعداد بسیار زیادی مراجع کننده به کمیته انضباطی پیرامون هزینه‌هایی که برای فرزندان خود کرده‌اند، داشتیم و ما روز گذشته اطلاعیه‌ای صادر کردیم و نسبت به این موضوع هشدار دادیم و بار دیگر به خانواده، بازیکنان و … هشدار می‌دهم که پیش از اینکه بخواهید پولی خارج از عرف پرداخت کنید از هیأت فوتبال استان تهران استعلام بگیرید.

او ادامه داد: اگر خانواده‌ای قصد دارد پول به باشگاه یا مربی‌ای واریز کند باید از ما استعلام بگیرد و اگر این کار را انجام ندهند به شکایت آنها در کمیته انضباطی رسیدگی نخواهد شد. تعداد پرونده‌هایی که در این مورد به دست ما رسیده بسیار زیاد است و خستگی را برای عوامل انضباطی ما به وجود آورده است. ما به جای اینکه بیشتر به فکر مسائل اساسی باشیم اکنون درگیر شکایت خانواده‌ها هستیم.

ماجدی خاطر نشان کرد: هیأت فوتبال استان تهران هیچ اماکن پوششی برای ورزش ندارد. اماکن ورزشی در استان تهران یا در اختیار اداره کل ورزش و جوانان یا شهرداری و یا شرکت توسعه و تجهیز است. به دلیل کمک به تیم‌های که در استان تهران حضور دارند به وسیله رابطه‌هایی که داریم، اقدام خواهیم کرد. به عنوان مثال جلسه‌ای را با شهردار شهر قدس داشتیم و او مجاب شد که ورزشگاه شهر قدس آماده میزبانی از دیدارهای تیم هوادار شود.

او تصریح کرد: ما به عنوان یک مسئول باید همه جا پاسخگو باشیم هرکجا که از ما دعوت کنند اعم از دستگاه‌های امنیتی، انضباطی و … باید حضور یابیم و پاسخگو باشیم. این قول را می‌دهم که از امروز کارم را محکم‌تر ادامه خواهم داد و با فساد مبارزه می‌کنم.

او تصریح کرد: از الان نه با کسی رفاقتی داریم و نه از چیزی گذشت می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ