توسعه فرهنگ پویایی به عزم تمامی دستگاه‌ها نیازمند است

اقتصاد ایران: شهرکرد_رییس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی گفت: توسعه فرهنگ تحرک، پویایی حمایت همه جانبه‌ای دستگاه‌های اجرایی مرتبط را می‌طلبد و نیازمند عزم جدی در راستای ارتقا سلامت جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد گواری ظهر امروز چهارشنبه مجمع سالیانه هیأت چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای هیأت این استان کارآمد، کاردان هستند و این امر مهم باعث موفقیت در پیشبرد اهداف ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

وی افزود: اتفاق‌های خوبی در هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی استان چهارمحال و بختیاری رخ داده است و رشته آمادگی جسمانی با تحرک و سلامتی مردم ارتباط مستقیم دارد.

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی ادامه داد: کم تحریکی و ماشینی شدن زندگی مردم باعث ایجاد آسیب‌های بدنی و جسمانی در افراد مختلف جامعه می‌شود و پیشرفت تکنولوژی باعث کاهش تحرک و ایجاد معضلات و بیماری‌های جسمی در آحاد جامعه شده است و باید با برنامه‌ریزی درست و چشم‌انداز بلند مدت جامعه را به سمت و سوی تحرک و پویایی سوق داد.

گواری عنوان کرد: توسعه فرهنگ تحرک، پویایی حمایت همه جانبه‌ای دستگاه‌های اجرایی مرتبط را می‌طلبد و نیازمند عزم جدی در راستای ارتقا سلامت جامعه خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توسعه فرهنگ تحرک و پویایی هزینه درمان کاهش می‌یابد و هیأت آمادگی جسمانی و تندرستی باید پیشگام در اجرای این اهداف باشد.

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی یک رشته یک پیش نیاز در همه رشته‌های ورزشی است و همه رشته‌های ورزشی نیازمند آمادگی جسمانی و تندرستی افراد جامعه است تا بتواند در رشته‌های مختلف ورزشی موفق شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ