مشارکت خیران در ساخت نخستین بخش بستری رادیو تراپی اهواز

اقتصاد ایران: اهواز - مدیر مشارکت‌های مردمی و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انعقاد قرارداد برای ساخت نخستین بخش بستری رادیوتراپی دانشگاه اهواز با مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر جهانگیر پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماران سرطانی و نیاز به ارائه خدمات با کیفیت به این بیماران و اعلام نیاز بیمارستان گلستان به توسعه بخش رادیو تراپی و شیمی درمانی و با توجه به اعلام آمادگی خیران برای مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی درمانی استان خوزستان موفق شدیم با انعقاد تفاهم نامه‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با یک مؤسسه خیریه فعال در تهران در راستای برطرف کردن نیاز بیمارستان گلستان به بخش بستری رادیوتراپی، شیمی درمانی کودکان و بزرگسالان گام برداریم.

وی از تمامی نیکوکاران استان خوزستان برای مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی دعوت کرد و این مشارکت‌ها را گام مهمی در رفع چالش‌ها و مشکلات بخش درمان استان برشمرد.

در همین راستا دکتر مفید حسین زاده رئیس بیمارستان گلستان اهواز نیز با تشریح نیازمندی‌های بیماران سرطانی به دریافت خدمات بستری رادیو تراپی و شیمی درمانی، گفت: با هماهنگی به عمل آمده برای مشارکت خیران بخش بستری رادیوتراپی و شیمی درمانی اطفال و بزرگسالان در طبقه فوقانی بخش شیمی درمانی فعلی به تعداد ۳۰ تخت بستری و مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع ظرف مدت هشت ماه با برآورد هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال که توسط خیران تأمین خواهد شد ساخته و در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز افزود: این نخستین بخش بستری رادیوتراپی دانشگاه و نخستین بخش بستری شیمی درمانی کودکان بیمارستان گلستان است که تأثیر بسیار زیادی در ارائه خدمات با کیفیت به بیماران سرطانی نیازمند خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ