دستیار صوتی واقع‌گرایانه و پیشرفته OpenAI برای کاربران نسخه پولی ChatGPT منتشر شد

اقتصاد ایران: دستیار صوتی پیشرفته‌ی ChatGPT سرانجام به‌صورت محدود در اختیار کاربران ChatGPT Plus قرار گرفت.

دستیار صوتی جدید ChatGPT برای تعدادی از کاربرانی که اشتراک ChatGPT Plus دارند، در دسترس قرار گرفت. دستیار صوتی ChatGPT در رویداد رونمایی از GPT-4o در ماه می (اردیبهشت و خرداد) معرفی شده بود.

دستیار صوتی ChatGPT هنگام معرفی‌اش، به طور قابل توجهی پیشرفته‌تر از دستیار صوتی فعلی ChatGPT به نظر می‌رسید. کارمندان OpenAI روی صحنه بارها صحبت‌های چت‌بات را قطع کردند تا از آن بخواهند یک داستان را با لحن‌های مختلف تعریف کند و چت‌بات صوتی بدون مشکل وقفه‌ها را پذیرفت و پاسخ‌های خود را براساس درخواست‌های جدید، تنظیم کرد.

دستیار صوتی پیشرفته‌ی ChatGPT قرار بود اواخر ژوئن (خرداد و تیر) به‌صورت آزمایشی منتشر شود، اما OpenAI انتشار آن را به‌مدت یک ماه به‌تعویق انداخت تا با «استانداردهای خود برای انتشار مطابقت پیدا کند.»

تایا کریستینسون، سخنگوی OpenAI، می‌گوید این شرکت توانایی‌های دستیار صوتی را با بیش از ۱۰۰ تیم قرمز خارجی (افرادی که سعی می‌کنند با حمله به فناوری‌های جدید، نقاط ضعفشان را پیدا کنند) آزمایش کرده است. OpenAI اخیراً با انتقادات زیادی درباره‌ی سیاست‌های ایمنی خود مواجه شده، بنابراین این وقفه در انتشار ممکن است انتخاب درستی بوده باشد. کریستینسون می‌گوید OpenAI «فیلترهای جدیدی اضافه کرده است که درخواست‌ها برای تولید موسیقی خاص یا سایر صداهای دارای حق کپی‌رایت را تشخیص و مسدود می‌کند.»

مقالات مرتبط
  • نسخه جدید ChatGPT فیلم جنجالی Her را به واقعیت تبدیل می‌کند
  • سیاه‌چاله نه، این چهره جدید ChatGPT است!
  • همه‌چیز درباره SearchGPT؛ موتور جست‌وجوی هوش مصنوعی OpenAI

در طول رویداد OpenAI، یکی از انتقادات اصلی نسبت به دستیار صوتی جدید این بود که صدای روی صحنه با نام مستعار Sky, شباهت زیادی به صدای اسکارلت جوهانسون دارد که در فیلم Her نقش یک شخصیت هوش مصنوعی را بازی کرد.

کریستینسون می‌گوید دستیار صوتی جدید ChatGPT فقط از چهار صدای از پیش تنظیم‌شده استفاده می‌کند که با کمک صدابازیگران ساخته شده است: «ما آن را طوری طراحی کرده‌ایم که نتواند از صدای افراد دیگر، چه افراد عادی و چه چهره‌های سرشناس، تقلید کند و خروجی‌هایی را که با این صداهای از پیش تنظیم شده متفاوت هستند مسدود می‌کند.»

OpenAI دستیار صوتی جدید ChatGPT را پاییز امسال دردسترس همه‌ی کاربران ChatGPT Plus قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ