عادت هایی که باعث کمردرد می شوند

اقتصاد ایران: بسیار متفاوت باشد. باید توجه داشت که این عادت‌های روزمره می‌تواند منجر به درد مزمن در عضلات پشت و ستون فقرات شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اطلاعات آنلاین، باید توجه داشت که عادت‌های روزمره می‌تواند منجر به درد مزمن در عضلات پشت و ستون فقرات شود.

مشکلات کمر و گردن باعث ایجاد یک بحران بزرگ بهداشتی در بسیاری از کشورهای جهان شده است. برای مثال کمردرد علت اصلی ناتوانی در انگلستان است که 11 درصد از کل جمعیت را شامل می‌شود. به گفته، لی کارترایت، کارشناس فیزیوتراپی در موسسه Mobility عادت‌های غلط روزمره بیشترین عامل کمردرد است.

او می‌گوید: «کمر درد می‌تواند به‌طور ناگهانی رخ دهد یا یک مشکل طولانی‌مدت باشد که سال‌ها طول بکشد.» وی افزود: دلایل کمردرد می‌تواند بسیار متفاوت باشد. باید توجه داشت که این عادت‌های روزمره می‌تواند منجر به درد مزمن در عضلات پشت و ستون فقرات شود.

هیدراتاسیون ضعیف


کم آبی بدن می تواند بر ستون فقرات تاثیر بگذارد، مایعات را به سمت مغز هدایت کند و مفاصل، دیسک ها و سایر بافت های همبند ضعیف شده و کمتر قادر به ایجاد بالشتک و حمایت باشد.

خوابیدن روی شکم


وقتی به پهلو می‌خوابید، قرار دادن بالش بین زانوها می‌تواند به تراز نگه داشتن ستون فقرات شما کمک کند. برای افرادی که به پشت می‌خوابند، یک بالش زیر زانو می‌تواند نتایج مشابهی را ارائه دهد.

نخوردن پروتئین کافی


کمبود پروتئین می تواند توانایی بدن شما برای حفظ و ترمیم بافت عضلانی را مختل کند. این می‌تواند عضلات پشت شما را در برابر فشار و خستگی آسیب پذیرتر کند که می تواند منجر به درد شود.

مصرف زیاد شکر


کارترایت می‌گوید: «مصرف زیاد میان وعده‌های شیرین می‌تواند منجر به مشکلات کمردرد شود.» مصرف بیش از حد قند می‌تواند باعث التهاب مزمن شود، به‌ویژه در مناطقی که گردش خون ضعیفی دارند.

بیش از حد غیر فعال بودن


عدم فعالیت طولانی مدت می تواند عضلات پشت شما را ضعیف کند و تناسب اندام کلی شما را کاهش دهد و سفتی، درد و ناراحتی در کمر را افزایش دهد. ورزش منظم عضلات و ساختار اطراف ستون فقرات شما را تقویت می کند که باعث کاهش تعداد دفعات و مدت زمان درد کمر شما می شود.

خم شدن روی میز


خم شدن به سمت جلو و خیره شدن به کامپیوتر در حین کار می تواند فشار قابل توجهی بر کمر وارد کند و باعث کشش بیش از حد عضلات و رباط ها شود. این می تواند منجر به آسیب عضلانی اطراف ستون فقرات شود و منجر به التهاب و اسپاسم عضلانی شود.

استرس بیش از حد


کارترایت می‌گوید: وقتی ذهن استرس را تجربه می‌کند، سیگنال‌هایی را به بدن ارسال می‌کند که نشان‌دهنده خطر است، که به نوبه خود باعث تثبیت عضلات اطراف مهره‌ها می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ