سازمان ملی سنجش در پی ترور ناجوانمردانه شهید هنیه بیانیه داد

اقتصاد ایران: سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور بیانیه‌ای ترور دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور بیانیه‌ای ترور دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را محکوم کرد.

در بیانیه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

«رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات بی شرمانه و ناجوانمردانه خود مجاهدی نستوه و مبارز را به شهادت رساند و بی‌تردید خون پاک این شهید عزیز که عمر خود را در مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری کرد، عزم و انسجام مبارزان مقاومت را دو چندان خواهد کرد.

این اقدام زبونانه صهیونیست‌ها بار دیگر ماهیت پلید این رژیم جنایتکار و تروریست را آشکار ساخت. رژیمی که در به خاک و خون کشیدن مردم غزه و کشتار زنان و کودکان از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و زبونی خود را در ترور رهبران شجاع مقاومت اسلامی برای جهانیان به تصویر کشیده است.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ضمن محکومیت ترور دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهادت مظلومانه این شهید والامقام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم مظلوم فلسطین، رزمندگان مقاومت اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده‌های این شهید مومن و مجاهد تبریک و تسلیت عرض می‌کند.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ