کمیته و شورای‌عالی امنیت‌ملی با حضور رهبر انقلاب تشکیل‌ شده‌است

اقتصاد ایران: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی: به دلیل ترور اسماعیل هنیه در تهران مسئولان‌نظام در حال برنامه‌ریزی هستند، کمیته و شورای‌عالی امنیت‌ملی با حضور رهبر انقلاب تشکیل‌ شده‌ است.

پیمان فلسفی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص ترور اسماعیل هنیه گفت: این مساله یک حادثه ناگواری بود که دل همه ما را به‌درد آورد و مسلمانان و محور مقاومت را به‌شدت متأثر کرد و این‌که چون اسرائیل جنایتکار این حرکت را درون خاک جمهوری‌اسلامی انجام‌داده قطعاً تبعات‌سنگینی برای این رژیم جنایت کار دارد.

وی ادامه داد: ترور شهید اسماعیل هنیه اقدامی بود که پشیمانی بزرگی را به‌دنبال خواهد داشت و به همین خاطر مسئولان‌نظام تا جایی که اطلاع دارم در حال برنامه‌ریزی هستند. کمیته و شورای‌عالی امنیت‌ملی با حضور رهبر انقلاب تشکیل شده‌است و روی این موضوع بررسی‌های لازم در حال انجام است.

وی ادامه داد: در مراسم‌تحلیف این مرد بزرگ را در جمع خودمان داشتیم، ایشان در هر مناسبتی حضور پیدا می‌کردند و عشق و علاقه او به ایران، جمهوری‌اسلامی، رهبری، حاج قاسم، شهدای مقاومت و مردم‌ایران یک علاقه‌مندی وافر بود و کاملاً محسوس‌بود.

وی در پایان گفت: ولی بنده در مراسم‌تحلیف در مجلس این را به‌چشم دیدم؛ آخرین نفری که از صحن مجلس‌شورای‌اسلامی خارج‌شد، ایشان بود، به‌دلیل این‌که تک‌تک به احساسات نمایندگان پاسخ‌داد و فضای‌دوستانه و معنوی حاکم‌بود و چهره نورانی در او می‌دیدیم ولی نمی‌دانستیم که کسی که آخرین نفر در مراسم‌تحلیف از جمع ما خارج‌شد امروز اولین‌نفری باشد که به فیض‌شهادت نائل‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ