نیروهای نظامی و انتظامی متولی اصلی امنیت هستند

اقتصاد ایران: شهرکرد-فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت امروز به راحتی به دست نیامده، نیروهای نظامی و انتظامی متولی اصلی امنیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و امتم سجاد (ع) اظهار کرد: همراهی و همدلی نیروهای مسلح اعم از سپاه و مجموعه انتظامی قابل تقدیر است و باعث شده که این ایران در وضعیت سفید در کل کشور را داشته باشد.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: اقدامات متعدد مجموعه نیروهای مسلح استان قابل تقدیر است و این اقدامات باعث شده که این استان دارای یک امنیت خاص باشد.

وی با اشاره به اینکه در کشور همه از امنیت غافل هستند و تا زمانی که اتفاق یا حادثه‌ای رخ ندهد، کسی قدر امنیت را نمی‌داند گفت: اهمیت موضوع امنیت توسط نیروهای نظامی مقتدر هر کشور برای دفاع از سرزمین و مقاومت را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز به راحتی به دست نیامده، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی متولی اصلی امنیت هستند.

اکبری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح نیروهای ولایتمدار هستند و امکان خطا و تخلف و جرایم در بین همین اقشار وجود دارد بیان داشت: سازمان قضائی نیروهای مسلح وظیفه رسیدگی به این تخلفات را دارد.

به گفته وی، نیروهای مسلح اعم از نظامی و انتظامی در برقراری امنیت تأثیر گذار هستند و ضابطان قضائی که جرایم نیروهای مسلح را برای رسیدگی به مجموعه قضائی ارجاع می‌دهند.

اکبری با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم و سردار قاسم سلیمانی برای مقابله با اتفاقات و نا امنی‌ها برای کشور، گفت: امروز در کشور پاکستان چه بلای سر مردم شیعه می‌آوردند در یک کشور مقتدر و توانمند زندگی می‌کنید که نمونه بارز آن وعده صادق بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام بیکار نخواهند نشست، گفت: دشمنان قسم خورده نظام همیشه حضور دارند و بیدار و هوشیار هستند که ضربه به نظام وارد کنند.

اکبری خاطر نشان کرد: در چهارمحال و بختیاری با همدلی بین نیروهای نظامی و انتظامی وضعیت سفید در کل کشور دارد و این امر مرهون تلاش و فعالیت نیروهای انتظامی و سپاه و بسیجیان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ