خالق بازی‌های محبوب فورتزا هورایزن، استودیوی بازی‌سازی جدیدی راه‌اندازی می‌کند

اقتصاد ایران: سازنده‌ی بازی محبوب فورتزا هورایزن، اکنون به سه استودیوی مجزا تقسیم شده است که استودیوی سوم آن در ساخت بازی Fable مشارکت خواهد داشت.

باتوجه به اطلاعات صفحه‌ی لینکدین سازنده‌ی بازی محبوب فورتزا هورایزن یعنی Playground Games، این شرکت اکنون از سه استودیوی مجزا تشکیل شده است و به‌نظر می‌رسد استودیوی سوم به توسعه‌ی Fable کمک می‌کند.

Playground Games می‌گوید: «امروز، Playground سه استودیوی درجه یک دارد. در دفتر مرکزی اصلی خود به پشتیبانی و گسترش جامعه‌ی عظیم و پرشور هورایزن ادامه می‌دهیم. استودیوهای جدیدمان در آن طرف شهر، به توسعه‌ی Fable کمک می‌کنند و برای ریبوت این فرانچایز افسانه‌ای هیجان‌زده هستیم.»

استودیوی Playground Games سال ۲۰۱۰ افتتاح شد و با همکاری مایکروسافت و Turn 10 روی فورتزا هورایزن که درواقع اسپین‌آف جهان‌آزاد سری Forza Motorsport به‌حساب می‌آمد کار کرد. بازی Forza Horizon با دریافت نقدهای مثبت و موفقیت تجاری، زمینه را برای ساخت دنباله‌های متعدد فراهم کرد و Playground Games با راه‌اندازی دومین استودیوی خود در سال ۲۰۱۷ و سپس رفتن به زیر پرچم مایکروسافت در سال ۲۰۱۸، گسترش یافت. جدیدترین بازی این تیم یعنی فورتزا هورایزن ۵ اوایل سال جاری از مرز ۴۰ میلیون گیمر عبور کرد.

مقالات مرتبط:
  • بازی جی‌تی‌ای ۵ احتمالا وارد گیم‌پس پی‌سی می‌شود
  • توسعه‌دهندگان بازی «ورلد آو وارکرفت» بزرگ‌ترین اتحادیه اکتیوژن بلیزارد را تشکیل دادند

اگرچه پشتیبانی از Forza Horizon 5 همچنان ادامه دارد، بخش زیادی از تمرکز Playground Games روی Fable معطوف شده است؛ ریبوتی که گیمرها را به دنیای خیال‌انگیز و افسانه‌ای آلبیون باز می‌گرداند. استودیوی باسابقه‌ی Eidos Montreal، سازنده‌ی سری Deus Ex، در این پروژه به آن‌ها کمک می‌کند. تریلر جدیدی که در اوایل سال جاری در نمایشگاه ایکس‌باکس به‌نمایش درآمد، بخشی از اکشن و شخصیت‌هایی که گیمرها می‌توانند انتظار رویارویی با آن‌ها را داشته باشند به‌تصویر کشید.

انتظار می‌رود Fable در مقطعی از سال ۲۰۲۵ برای کنسول ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی ویندوزی منتشر شود. مثل همه‌ی بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس، این بازی نیز از روز اول در سرویس گیم‌پس آلتیمیت ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ