اقتدار و رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح امری ضروری است

اقتصاد ایران: شهرکرد-رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ، حمایت و اقتدار و رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رزم، صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از فرماندهان جبهه مقاومت، اظهار کرد: این شهادت‌ها معامله با خداوند است که قطعاً نتیجه و پاداش آن بهشت ابدی است.

وی افزود: خون این شهدا موجب تنومندتر شدن درخت اسلام خواهد شد، قطعاً جبهه مقاومت انتقام این شهید را از رژسم غاصب خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح وظایف مهمی دارند که با امنیت عمومی، آسایش و آرامش جامعه در ارتباط است تصریح کرد: از طرفی اقتدار نیروهای مسلح در همه دنیا نشان از اقتدار هر کشوری به شمار می‌رود و اقتدار هر کشوری نیز به میزان قدرت نظامی و دفاعی کشورها بستگی دارد.

رزم با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی دارای نیروهای مسلح موفق، متعهد و پیرو ولایت است، تشریح کرد: حفظ، حمایت و اقتدار و رعایت سلسله مراتب در نیروهای مسلح امری ضروری است.

وی بیان کرد: در هر گروهی افرادی مرتکب جرایمی می‌شوند که به موجب قانون به اتهامات آن‌ها رسیدگی خواهد شد که در دادگاه سازمان قضائی به جهت وظایف مهم نیروهای مسلح و حفظ اسرار نظامی و سازمان نظامی به جهت توان دفاعی آن‌ها موجب می‌شود، رسیدگی‌ها با سرعت و قاطعیت انجام شود.

رزم افزود: عملکرد سازمان قضائی نیروهای مسلح موجب تقویت نیروهای نظامی و انتظامی استان به جهت رسیدگی‌های عادلانه بوده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه بیان کرد: فرمانده کل قوا مساله امنیت را یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم دانست که متولی آن نیروهای مسلح هستند، گرچه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری از نیروهای مسئولیت‌پذیر، متعهد و مقتدر هستند.

وی افزود: امنیت منوط به صلابت و اقتدار نیروهای مسلح است که وظیفه داریم در جهت تقویت این نیروها تلاش کنیم، از طرفی علی‌رغم اینکه زمینه وقوع جرم در جامعه وجود دارد اما در چهارمحال و بختیاری شاهد کمترین اتهامات و جرایم نیروهای مسلح هستیم، در حقیقت امنیت بسیار قابل قبولی در استان حاکم است.

رزم خاطرنشان کرد: نگرانی از حیث تشکیلات و سازمان نیروی انتظامی بوده و آن هم بحث چابک‌سازی و کوچک‌سازی نیروی انتظامی است که زیبنده نیست، چهارمحال و بختیاری از کمترین پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها برخوردار است مثلاً در شهرستان فلارد و بن هر کدام تنها یک پاسگاه دارند که تقاضا می‌شود در راستای افزایش پاسگاه‌ها و تقویت نیروی انتظامی مکاتبه‌ای از سوی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی در این راستا صورت گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ