ضرب‌العجل دادستانی برای تخلیه بیمارستان فاطمه زهرا(س) بوشهر

اقتصاد ایران: بوشهر- قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر گفت: ضرب‌العجل دادستانی بوشهر برای تخلیه بیمارستان سابق فاطمه زهرا (س) صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید تماری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان بیمارستان فاطمه زهرا (س) سابق اظهار کرد: بر اساس گزارش شهرداری و هلال احمر استان بوشهر مبنی بر ناایمن بودن ساختمان بیمارستان فاطمه زهرا (س) سابق، مکاتبات با علوم پزشکی استان بوشهر انجام و با توجه به خطرآفرین بودن و احتمال آسیب رسانی به شهروندان بوشهر، تذکرات لازم برای اقدام فوری انجام شد.

وی افزود: مدیریت هلال احمر برای دفع خطر، پای کار است و پیگیری لازم را داشته، ولی دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را با هلال احمر انجام نداده است.

قاضی ویژه رسیدگی و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر تصریح کرد: عرصه و اعیان بیمارستان که سابقا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوده در مالکیت هلال احمر استان بوشهر است و هر اتفاقی رخ بدهد بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل قصور و کوتاهی که تاکنون انجام داده‌اند در راستای رفع خطر از ساختمان باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: امروز آخرین وضعیت را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این ساختمان مخروبه است و قابلیت استفاده را ندارد و حتی برای افرادی که تردد می‌کنند نیز خطرآفرین است.

قاضی رسیدگی به حقوق عامه بوشهر ابراز داشت: پرونده‌های مردم در این بیمارستان نگه‌داری می‌شود که نحوه نگهداری پرونده‌ها در شأن مردم شریف استان بوشهر نبود که دستور جمع آوری و انتقال پرونده‌ها به یک‌مکان ایمن و در شأن مردم صادر شده است.

تماری گفت: بحث رفع خطر را به دانشگاه علوم پزشکی تکلیف کردیم و مقرر شد زمان بندی لازم را برای خروج پرونده‌ها و تخلیه تا هفته آینده انجام بشود و بعد از آن هلال احمر ترتیبات قانونی جهت عملیات ایمن سازیو رفع خطر انجام بدهد.

گفتنی است این محل با عنوان بیمارستان فاطمه زهرا (س) در سال ۱۳۳۷ تأسیس و از سال ۱۳۹۱ با راه اندازی بیمارستان شهدای خلیج فارس رها شده است و بالغ بر ۱۳ سال بدون کاربری و استفاده است که تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته که با توجه به متروکه و ناایمن بودن، محلی برای تجمع حیوانات شده و ضمن نامناسب کردن مبلمان شهری همچون حادثه تلخ متروپل زنگ خطری برای مردم بوشهر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ