کیلومتر ۳ تا ۷ حلقه چهارم ترافیکی اصفهان افتتاح شد

اقتصاد ایران: اصفهان- کیلومتر سه تا هفت ابر پروژه حلقه چهارم ترافیکی در شرق کلانشهر اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تقاطع غیرهمسطح شهدای بهاران و کیلومتر سه تا هفت حلقه چهارم ترافیکی در شرق کلانشهر اصفهان صبح چهارشنبه طی آئینی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران شهری اصفهان افتتاح شد.

در این مراسم اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸ کیلومتر و عرض ۶۵ تا ۷۵ متر، از ابرپروژه‌های شهر به‌شمار می‌رود و از سال‌های گذشته در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

کیلومتر ۳ تا ۷ ابَرپرژه حلقه چهارم ترافیکی اصفهان افتتاح شد

وی ادامه داد: احداث تقاطع‌های غیر همسطح استقلال، بلوار رضوان و اشکاوند در این ابرپروژه در دوره‌های قبلی اجرایی شده و در این دوره مدیریت شهری، از کیلومتر سه تا هفت این پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیارد تومان اجرا و تکمیل شده است.

به گفته معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از کیلومتر صفر (تقاطع شهید سردار سلیمانی) تا کیلومتر سه پروژه حلقه چهارم نیز تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین عملیات احداث کیلومتر ۶۵ تا ۷۸ آغاز شده و احداث تقاطع شهید فخری‌زاده و تعریض پل رودخانه زاینده‌رود نیز ذیل این پروژه در دستور کار قرار دارد.

کیلومتر ۳ تا ۷ ابَرپرژه حلقه چهارم ترافیکی اصفهان افتتاح شد

در ادامه این آئین، هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار داشت: روند احداث کیلومتر سه تا هفت ابرپروژه حلقه چهارم ترافیکی از مردادماه سال ۹۸ آغاز شد و تاکنون آزادسازی ۳۲ هکتار ملک برای این پروژه انجام شده که از این میزان، ۲۲ هکتار اعیانی و غیرمسکونی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: توافق برای آزادسازی‌های مذکور از مهم‌ترین اقدامات در منطقه ۱۵ بوده که با تلاش و پیگیری قابل‌توجه مدیریت شهری انجام شده است.

رفع آلودگی هوا وظیفه

همچنین رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پیش‌برد و تکمیل پروژه‌های زیرساختی شهر از اصول و برنامه‌های دوره ششم مدیریت شهری اصفهان بوده است زیرا گاهی مدیران به دنبال این هستند پروژه‌ای جلوی چشم مردم باشد اما برخی مدیران دنبال وظیفه خود هستند اگرچه در ظاهر پیش چشم مردم نباشد و حلقه چهارم ترافیکی از جمله این پروژه‌هاست که در کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر اصفهان می‌تواند مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از پل‌ها و کیلومتر سه تا هفت رینگ چهارم بهره برداری شد در حالی که اعتباری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان می‌توانست دو سه پروژه خوب باشد.

کیلومتر ۳ تا ۷ ابَرپرژه حلقه چهارم ترافیکی اصفهان افتتاح شد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: عزم مدیریت شهری امروز بر حوزه حمل و نقل متمرکز شده که مهمترین چالش کلانشهرهای جهان است.

میرباقری با بیان اینکه مهمترین پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در حال حاضر تکمیل مترو در زیر زمین و رینگ چهارم ترافیکی است، ابراز داشت: وظیفه امروز ما رفع آلودگی هوای اصفهان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ