پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد تومان قرض‌الحسنه اشتغال در لردگان

اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته بیش از ۹۰ میلیارد تومان قرض‌الحسنه اشتغال در سطح شهرستان لردگان در حوزه‌های مختلف پرداخت شد.

محسن مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حداقل ۱۲ درصد تعهد اشتغال چهارمحال و بختیاری مربوط به شهرستان لردگان است و در سال جاری ۳۱ دستگاه اجرایی مکلف هستند که حداقل یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی در این شهرستان ایجاد کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جدی امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدایت ۲۵ درصد منابع، پتانسیل‌ها و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شاید نرخ بیکاری در جمعیت عمومی جامعه پایین آمده باشد ولی هنوز نرخ بیکاری در جمعیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بالا است، در دولت سیزدهم برای این مهم تدابیری اندیشیده شده و با اقداماتی که انجام خواهد شد امید است نرخ بیکاری در میان این قشر کاهش یابد.

مولوی عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۹۰ میلیارد تومان قرض‌الحسنه اشتغال در سطح شهرستان لردگان در حوزه‌های مختلف پرداخت شد، همچنین سال قبل یک هزار و ۵۵ مجوز رایگان در شهرستان صادر شد و ۱۹ میلیارد تومان در این حوزه در شهرستان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز پرداخت ۲۴ میلیارد تومان در زمینه اشتغال خانگی در شهرستان لردگان ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه توانمندسازی بخش تعاون به صورت جدی دنبال می‌شود، اضافه کرد: یک خط اعتباری به مجموعه استان تزریق می‌شود که ۲۵ میلیارد تومان از این محل برای بخش تعاون در نظر گرفته خواهد شد.

مولوی بیان کرد: هر شرکت تعاونی که نیاز به دریافت تسهیلات داشته باشد را به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کنید، هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به بخش تعاون نداریم.

وی تاکید کرد: سال قبل ۶ طرح با اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مناطق روستایی افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وزارت تعاون در حوزه طرح‌های سرمایه‌گذاری اقدامات خوبی انجام داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ