استقبال گسترده از فروش سامانه‌ای محصولات MG

اقتصاد ایران: عصر خودرو- با اعلام نتایج دور جدید ثبت‌نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، شاهد استقبال گسترده‌ای از دو محصول MG عرضه شده در سامانه بودیم. بر اساس اعلام فردا موتورز، ثبت‌نام نهایی طی روزهای جاری انجام خواهد شد و خودروهای ثبت‌نام شده نیز در موعد مقرر تحویل نخستین خریداران می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هفته گذشته دور جدیدی از ثبت‌نام در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، با حضور دو محصول MG آغاز شد. به این ترتیب پس از چند سال، شاهد بازگشت محصولات این برند اصیل و معتبر به بازار ایران بودیم. با اعلام منتخبین این مرحله از سامانه، مشخص شد استقبال گسترده‌ای از محصولات MG انجام شده است و با انتخاب متقاضیان، تمامی خودروهای عرضه شده این برند به فروش رسیده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که پیش از این انجام گرفته است، خودروهای این مرحله از فروش سامانه، پیش از آغاز ثبت‌نام وارد کشور شده‌اند و با طی مراحل قانونی، به‌زودی از گمرک ترخیص و شماره‌گذاری خواهند شد. طی روزهای آینده، با ارسال پیامکی از سوی فردا موتورز به خریداران این مرحله از متقاضیان برای تکمیل ثبت‌نام دعوت می‌شود تا خیلی زود، شاهد بازگشت محصولات MG به خیابان‌های کشور باشیم.

ام جی‌های بیشتری در راه است
در این دور از فروش سامانه یکپارچه، دو خودرو MG5 و MG GT برای ثبت‌نام متقاضیان عرضه شده بود که هر دو خودرو با استقبال مناسبی مواجه شدند و ظرفیت ثبت‌نام آن‌ها به طور کامل تکمیل شد. به این ترتیب فردا موتورز یک سدان خانوادگی و یک سدان اسپرت را در این دور از فروش سامانه عرضه کرده بود.

ام جی GT با موتور 173 اسب بخاری و گیربکس 7سرعته دو کلاچه، سدان اسپرتی با حداکثر سرعت بیش از 200 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صدی در حدود 8 ثانیه است. از سوی دیگر ام جی 5 یک سدان خانوادگی باکیفیت و اقتصادی است که با فاصله محوری 2.7 متری، فضای کافی برای پنج سرنشین دارد و با صندوق عقب 512 لیتری، خودرویی ایده‌آل برای یک سفر خانوادگی است.

در کنار این خودروها، به‌زودی ثبت‌نام MG4 به‌عنوان هاچ‌بک برقی ام جی نیز آغاز می‌شود تا به‌زودی یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی اروپا را در بازار ایران ببینیم. این خودرو موتور 202 اسب بخاری و پیمایش بیش از 400 کیلومتر با یک‌بار شارژ، با طراحی ظاهری اسپرت، فضای داخلی جادار و طیف گسترده امکانات رفاهی و ایمنی، تاکنون توانسته نظرات مثبت زیادی را از سوی علاقه‌مندان در بازار کشورمان جلب کند. همچنین در آینده نزدیک، محصولات دیگری از برند MG نیز توسط فردا موتورز به بازار ایران عرضه خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات MG می‌توانید به وبسایت رسمی ام جی در ایران به آدرس mg-farda.com مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ