پروژه‌های آبی دولت سیزدهم در اصفهان قابل قیاس با ۳۰سال گذشته نیست

اقتصاد ایران: اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های انتقال آب از جنوب استان موسوم به ماندگان، آب دریا و کوهرنگ سه به اصفهان در این دولت قابل قیاس با ۳۰سال گذشته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان صبح چهارشنبه در آئین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهدای بهاران و کیلومتر سه تا پنج حلقه چهارم ترافیکی شرق اصفهان اظهار داشت: در طول سه سالی که توفیق خدمت داشتیم اتفافات مبارکی در حوزه عمرانی و زیرساختی اصفهان رخ داد و مزد این خدمات را رئیس دولت سیزدهم با شهادت خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی از حوزه‌ها کارهایی در این حدود سه سال انجام شد که قابل مقایسه با سی سال گذشته نیست از جمله در حوزه‌های اساسی اصفهان مانند آب؛ اجرای پروژه‌های انتقال آب از جنوب استان اصفهان (موسوم به ماندگان)، انتقال آب دریا و طرح کوهرنگ سه، قابل قیاس با ۲۰ -۳۰ سال گذشته نیست اما انجام شد و در حال حاضر ۴۸ پیمانکار فعالانه شبانه روز بر پروژه‌های انتقال آب دریا و سمیرم کار می‌کنند و رکورد ۲.۵ کیلومتر پیشرفت پروژه در روز را رقم زدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: در حوزه محیط زیست که از ضروریات اولیه شهر اصفهان است پروژه‌های خوبی که بخشی از مسائل را کم می‌کند، انجام شد و در همین دولت، کیفیت گازوئیل تولیدی پالایشگاه اصفهان از ۱۰ هزار ppm به زیر ۱۰ ppm رسید و سطح کیف بنزین و گازوئیل به یورو پنج ارتقا یافت که در جایگاه‌های سوخت شهر اصفهان به طور کامل توزیع می‌شود.

زینلیان با بیان اینکه با پروژه‌های در حال اجرای پالایشگاه اصفهان، تولید مازوت کم می‌شود و تا سال آینده به صفر می‌رسد، گفت: در زمینه مدیریت پسماند پزشکی با حمایت مدیریت استان و همکاری شهرداری اصفهان کار خوبی انجام و این دغدغه چندین ساله رفع شد که در نوبه خود اقدامی بی نظیر بود.

وی ابراز داشت: در حوزه گردشگری نیز توفیقات بسیار خوبی داشتیم و ۳۳۰ درصدی گردشگر در اصفهان رشد داشت و در حوزه ثبت آثار جهانی در استان اصفهان ۸ کاروانسرا ثبت جهانی کردیم که قبل این دولت ۹ مورد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به بازگشایی کارخانه ریسباف پس از ۲ دهه تعطیلی، خاطرنشان کرد: طی سه سال این دولت، در حوزه شهری اصفهان نیز اتفافات مبارکی افتاد و واگذاری امور دولت به شهرداری‌ها رشد سه برابری داشت و ۶۲۴ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و ۶۰ هزار تن قیر یارانه‌ای به شهرداری تحویل داده شد.

زینلیان افزود: امید است فضای کار و تلاش در اصفهان با حضور مدیریت شهری و شورای شهر استمرار یابد و با کمک همدیگر آهنگ خدمت را ادامه دهیم‌.

وی اظهار داشت: پروژه‌های آبی اگر ادامه یابد با این روند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد زیرا برنامه این بود در این دوره دولت به بهره برداری برسد اما پروژه‌هایی زمان بر است و اگر طبق برنامه پیش می‌رفت شاید امروز این وضعیت آب و هوای اصفهان نبود ک احیای زاینده رود اتفاق می‌افتاد و اوضاع فرونشست به این شکل نبود.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان ابراز داشت: امید است یک روزی نیز جریان دائمی زاینده رود را با هم جشن بگیریم‌.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ