افتتاح مرکز فنی و حرفه ای جعفرآباد در هفته دولت سال جاری

اقتصاد ایران: بیله سوار - فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در هفته دولت سال جاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان جعفرآباد افتتاح و در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری صبح چهارشنبه در دیدار رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بیله سوار همزمان با هفته ملی مهارت با قدردانی از زحمات مجموعه فنی و حرفه ای شهرستان و تقدیر از موفقیت‌ها و تلاش‌های حوزه مهارتی در سطح شهرستان آمادگی فرمانداری را برای پیگیری امورات این مرکز آموزشی در راستای کاهش چالش‌های حوزه مهارتی و حمایت از آموزش‌های مهارتی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمند کردن افراد جویای کار اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان در حوزه فرصت‌های مرزی و کشاورزی و ظرفیت‌های اشتغال پایدار در شهرستان مهارت‌های آموزشی برای جوانان بیش از پیش احساس می‌شود و مهارت آموزشی و کارآفرینی کلید حل مشکلات اقتصادی در عصر حاضر است.

فرماندار بیله سوار از افتتاح مرکز فنی و حرفه ای جعفرآباد در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این مرکز پس از ۱۳ سال با تزریق اعتبارات لازم تکمیل و برای برگزاری کارگاه‌های مهارتی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در این نشست رئیس مرکز آموزش‌های فنی و حرفه ای شهرستان بیله سوار نیز اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۹۰ نفر از اقایان و ۱۱۰ نفر از بانوان آموزش‌های مهارتی را در مراکز سپری کرده و گواهی لازم را اخذ کردند.

کیانی افزود: دو کارگاه خیاطی برای بانوان و برق صنعتی برای آقایان در مرکز بیله سوار دایر است.

وی بیان کرد: حدود ۲۵۰ نفر نیز در آزمون‌های اصناف و صنعت ساختمان شرکت کرده و کارت مهارت دریافت و از محل تبصره ۱۶ تعداد ۲۱ نفر تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ